اعلام میزان بودجه جذب شده استان کرمانشاه تا پایان فروردین

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت : کل بودجه هزینه‌ای استان کرمانشاه در سال 96 سه هزار و 400 میلیارد ریال بود که تا 31 فروردین 97 جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه الیاسی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: از سه هزار و 400 میلیارد ریال بودجه 300 میلیارد ریال آن اضافه بر اعتبارات مصوب به استان اختصاص پیدا کرده و در واقع تخصیص بودجه هزینه ای کرمانشاه 108 درصد بوده است.

وی گفت : اعتبارات هزینه ای استان هم 13 درصد بیشتر از سال 96 شده و بی شک کل این بودجه هم در سال 97 تخصیص می یابد و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

الیاسی افزود : مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای (عمرانی) استان حدود هشت هزار و 100 میلیارد ریال بود که تا 31 تیر 97 کل این بودجه هم جذب می شود.

وی افزود : دولت 12 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار نقدی را برای بازسازی زیرساخت ها و اماکن دولتی و عمومی خسارت دیده از زلزله 21 آبان 96 اختصاص داده که اضافه بر بودجه های استان کرمانشاه است.

الیاسی گفت : مرحله اول این مبلغ پنج هزار و 480 میلیارد ریال بوده که در حال جذب شدن است؛ 480 میلیارد ریال از این اعتبار به صورت هزینه ای و برای جبران هزینه صدور پروانه های ساختمانی شهرداری و زیرساخت‌های شهری در مناطق زلزله زده، کمک بلاعوض به خانواده های جانباختگان، بازسازی اماکن نظامی، کمک بلاعوض به بیماران ضایعه نخاعی و... است که ابلاغ و تخصیص شده است.

وی گفت : هزار و 500 میلیارد ریال دیگر هم در هفته جاری تخصیص می یابد و سه هزار و 500 میلیارد ریال باقیمانده از مرحله اول نیز تا پایان سال جاری جذب می‌شود.

الیاسی افزود :که تا پایان امسال درخواست جذب اعتبار مرحله دوم به مبلغ حدود هفت هزار میلیارد ریال هم به دولت ارائه می شود و پیگیری لازم برای جذب آن صورت می گیرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اعتبارات هزینه ای استان هم 13 درصد بیشتر شده است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار