نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت :به رغم اعلام ۴ گزینه پیشنهادی برای استانداری کرمان به وزارت کشور ، اما هنوز استاندار این استان مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی کمالی پور، سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: پس از استعفای استاندار سابق، قرار شد مجمع نمایندگان استان گزینه‌های پیشنهادی را به وزارت کشور اعلام کند و وزارتخانه از بین آن‌ها فردی را که با معیار‌های مشخص شده آن‌ها نزدیکتر باشد به عنوان استاندارتعیین کند .

یحیی کمالی پور افزود: مجمع نمایندگان استان بلافاصله ۴ گزینه پیشنهادی خود را اعلام کرده، اما هنوز وزارت کشور در خصوص تعیین استاندار کرمان تصمیمی نگرفته است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان کرمان در حوزه‌های مختلف اهمیت ویژه‌ای دارد و باید هرچه سریعتر تعیین تکلف شود گفت: بار‌ها در خانه ملت و رسانه‌های مختلف این موضوع را به وزیر تذکر دادم و امروز اعلام میکنم که استان کرمان فقط تا روز سه شنبه دوم مرداد در این خصوص صبر می‌کند و چنانچه وزارت کشور تکلیف استاندار کرمان را مشخص نکند مجمع نمایندگان از اهرم‌های قانونی استفاده خواهند کرد.

کمالی پور تاکید کرد: سرپرست، مسئول حفظ وضعیت موجود است و نمیتواند تصمیم خاصی به لحاظ قانونی بگیرد و طولانی شدن روند انتخاب استاندار به ضرر استان خواهد بود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه هر ۴ گزینه پیشنهادی استان بومی هستند گفت: استان کرمان با مشکلاتی از جمله کم آبی، مشکلات اقتصادی، اشتغال و ... روبرو است و فرصتی برای آزمون و خطا ندارد و استاندار این استان چه بومی و چه غیر بومی باید اشراف کامل به وضعیت این استان داشته باشد.
انتهای پیام/ی

معرفی 4گزینه برای استانداری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.