تلاش تیم حقوقی ترامپ برای جلوگیری از انتشار عمومی نتایج نهایی تحقیقات مولر

وکیل ترامپ اعلام کرد تیم حقوقی وی در تلاش است تا مانع از انتشار نتایج نهایی تحقیقات درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا شود.

جولیانی: تلاش تیم حقوقی ترامپ برای جلوگیری از انتشارعمومی نتایج نهایی تحقیقات مولر استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ اعلام کرد تیم حقوقی رئیس جمهور ممکن است با استناد به امتیازات اجرایی مانع از انتشار عمومی گزارش نهایی تحقیقات درباره پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا شود.

وکیل رئیس جمهور آمریکا به مجله نیویورکر گفت دولت ترامپ احتمالا با انتشار عمومی گزارش نهایی تحقیقات تیم رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری مخالفت می‌کند. جولیانی تاکید کرد: «اطمینان دارم که ما می‌توانیم اینکار را انجام دهیم». اظهارات وکیل دونالد ترامپ در ارتباط با گزارش در شرف انتشار مولر بیان شد. بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه قرار است به زودی نتایج تحقیقات خود را به رد روزنستاین، معاون دادستان کل آمریکا ارائه دهد.   

نیویورکر در گزارش خود یادآور شد که معاون دادستان کل پس از دریافت گزارش نهایی تحقیقات مولر، می‌تواند این گزارش را در اختیار کنگره و عموم مردم قرار دهد. با این حال جولیانی اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا ممکن است اقداماتی را در جهت جلوگیری از انتشار این گزارش صورت دهد که این خود می‌تواند منجر به ایجاد درگیری بر سر این موضوع شود که آیا روزنستاین اجازه افشای این گزارش را دارد یا خیر.

وکیل ترامپ به نیویورکر اعلام کرد تیم حقوقی رئیس جمهور ممکن است با استناد به مجوز اجرایی برای پوشش اطلاعات، از حق کاخ سفید برای مخالفت با افشای عمومی گزارش مولر بهره بگیرد. جولیانی همچنین به مجله نیویورکر اعلام کرد که تیم حقوقی ترامپ درصدد است گزارشی را منتشر و از این طریق یافته‌های تیم تحقیقاتی رابرت مولر را رد کند. 

گزارش مجله نیویورکر در حالی منتشر شد که چند روز پیش وکیل ترامپ به پایگاه اینترنتی دیلی بیست اعلام کرد تیم حقوقی رئیس جمهور گزارش مفصل و جامع خود را برای بی اعتبار کردن نتایج تحقیقات مولر تقریبا به پایان رسانده است. دیلی بیست به نقل از جولیانی نوشت: بخش اول این گزارش 58 صفحه است و بخش دوم آن هنوز به پایان نرسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار