تورنمنت چهارجانبه والیبال - اسلوونی

دومین شکست شاگردان ایگور / والیبال ایران مغلوب میزبان شد

تیم ملی والیبال ایران دومین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه اسلوونی را با شکست مقابل میزبان به پایان رساند.

دومین شکست شاگردان ایگور / والیبال ایران مغلوب میزبان شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های تورنمنت چهارجانبه والیبال لهستان، روز دوم خود را پشت سر گذاشت. روزی که با شکستی دیگر برای تیم ملی ایران همراه بود. 

تیم ملی والیبال ایران که نخستین بازی  خود در این رقابت‌ها را با شکست پشت سر گذاشته و مغلوب تیم ملی امریکا شده بود، در دومین بازی خود نیز تن به شکست داد. این بار تیم ملی والیبال ایران در نبردی نزدیک و پایاپای مقابل تیم ملی والیبال اسلوونی مغلوب شد.

نکته جالب توجه این مسابقه ، حضور اسلوبودان کواچ، مربی صربستانی اسبق تیم ملی والیبال ایران، روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی اسلوونی بود. در واقع جدال ایران و اسلوونی ، جدال استاد و با شاگردان اسبقش بود. جدالی که کواچ برنده آن شد. تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 مقابل اسلوونی تن به شکست داد. 

ایگور کولاکوویچ در این مسابقه از ترکیب های متفاوتی استفاده کرد و این در حالی بود که تیم اصلی و یاران با تجربه ترکیب آغاز کننده این دیدار بودند. 

مردان والیبال کشورمان سومین دیدار خود در این تورنمنت چهارجانبه و  تدارکاتی را مقابل تیم ملی والیبال کانادا برگزار خواهند کرد.تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جهان 2018 آغاز می‌کند. مسابقاتی که از 22 شهریور ماه به میزبانی دو کشور بلغارستان و ایتالیا برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/


بیشتر بخوانید: 

والیبالیست‌های ایران مغلوب امریکا شدند

ابهام در پرداخت پاداش به والیبالی‌ها/ سهم ایگور و دستیارانش چه شد؟

برنامه دیدار‌های تیم ملی والیبال ایران در تورنمنت اسلوونی اعلام شد


ایران مغلوب اسلوونی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.