علت اصلی سقوط اتوبوس به داخل رودخانه چه بود؟ +فیلم

ویدئوی منتشر شده علت اصلی انحراف اتوبوسی که هفته گذشته به داخل رودخانه‌ای در چین سقوط کرده بود را نشان می دهد.

علت اصلی سقوط اتوبوس به داخل رودخانه + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته انحراف ناگهانی یک دستگاه اتوبوس شهری بر روی یک پل و سقوط آن به داخل رودخانه موجب کشته شدن دهها نفر در چین شد.  این حادثه در ساعت 10 به وقت محلی تاریخ 28 اکتبر و بر روی رودخانه "یانگتزه" در منطقه چوننگ کینگ چین رخ داد. این اتوبوس پس از برخورد به موانع فلزی پل از ارتفاع 200 فوتی ( 60 متری) به پایین رودخانه سقوط کرد.

همچنین یک خودروی سواری که در مسیر مقابل در حال حرکت بود، پس از انحراف ناگهانی اتوبوس دچار حادثه شده بود. این خودروی سواری قرمز پس از عبور ناگهانی اتوبوس از مقابل آن به شدت با موانع فلزی نصب شده کنار پل برخورد کرده و دچار آسیب شده بود.

ماموران پلیس ابتدا تصور می کردند که علت سقوط اتوبوس به داخل رودخانه انحراف ناگهانی آن و خارج شدن اتوبوس از کنترل راننده به دلیل تلاش او برای عدم تصادف با خودروی سواری بوده است. اما در ویدئویی که ظاهرا پس از تحقیقات اولیه بدست آمد مشخص شد که وقوع یک درگیری موجب خارج شدن اتوبوس از دست راننده شده است.

ظاهرا زنی با نام " لیئو" که به دلیل پیاده نشدن در ایستگاه مورد نظرش بسیار عصبانی بود شروع به درگیری لفظی با راننده اتوبوس کرده بود. در ادامه درگیری لفظی آنها شدیدتر شد، به طوری که این زن با تلفن همراهش چند ضربه به سر راننده اتوبوس وارد کرد. این حادثه موجب شد تا اتوبوس از کنترل راننده خارج شود. در حالی که مسافران داخل اتوبوس در حال فریاد زدن بودند اتوبوس پس از برخورد به نرده های فلزی کنار پل به داخل رودخانه سقوط کرد. سقوط اتوبوس به داخل رودخانه موجب مرگ همه 15 نفری شد که در آن حضور داشتند. اجساد قربانیان این حادثه توسط گروه نجات و آتشنشانان از اعماق رودخانه بیرون کشیده شد. همچنین لاشه اتوبوس که در عمق 230 فوتی آب قرار داشت توسط یک چرثقیل به بیرون از رودخانه منتقل شد.

انتهای پیام/

مشخص شدن علت سقوط اتوبوس شهری به داخل رودخانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار