برگزاری سه مانور آمادگی پدافند غیرعامل در جنوب کرمان

مسئول پدافند غیرعامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت:دراجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل، مهمترین هدفمان را پیشگیری از تهدیدات و افزایش امنیت جان انسان‌ها در بالاترین سطح ممکن قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،عیسی کریمی مسئول پدافند غیرعامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با هدف ایجاد آمادگی لازم در حوزه راهداری و حمل و نقل جنوب استان کرمان و واکنش به موقع ادارات شهرستانی در جنوب استان در زمان قبل و بعد از بحران سه مانور پدافند غیرعامل در هفته پدافند غیر عامل در سه شهرستان جنوبی استان کرمان با همکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مشارکت دستگاه‌های امدادی برگزار می‌شود.

وی شعار امسال هفته پدافند غیر عامل را "پدافند غیر عامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی" بیان کرد و افزود:هفته پدافند غیرعامل، فرصت مناسبی است تا با اجرای برنامه‌های موثر بتوانیم نسبت به آموزش، اجرا و نهادینه سازی اصول و فرهنگ پدافند غیرعامل در جامعه اقدام کنیم.

کریمی تصریح کرد:با برنامه ریزی‌های صورت گرفته سعی شده است مهمترین عامل تهدیدی در حوزه پدافند غیر عامل در هر شهرستان شناسایی و با توجه به عامل تهدیدی این مانور‌ها انجام شود و قرار است مانور پدافند غیر عامل واژگونی خودروی حامل سوخت غیرمجاز در محور رودبار به ایرانشهر در محور ارتباطی رودبار جنوب اجرایی شود.

عیسی کریمی از برگزاری مانور تصادف و برخورد خودرو در تونل و آتش سوزی آن در تونل بهمن محور جیرفت به جبالبارز خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت ترددی در این محور ترانزیتی و وجود ۱۲ تونل پیش بینی شده است تا با همکاری دستگاه‌های همکار مانور پدافندی در این محور انجام شود تا در زمان بروز حادثه نیرو‌های راهداری و دستگاه‌های همکار بتوانند به موقع عملیات لازم را انجام دهند.

وی افزود:با طراحی انجام شده مانور سقوط خودرو از پل هم در شهرستان فاریاب برگزار می‌شود.

مسئول پدافند غیرعامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اظهار کرد:دراجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل، مهمترین هدفمان را پیشگیری از تهدیدات و افزایش امنیت جان انسان‌ها در بالاترین سطح ممکن قرار داده ایم.
انتهای پیام/ی

افزایش امنیت جان انسان‌ها در بالاترین سطح ممکن

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار