سخنگوی کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

۷۰ درصد مشکلات کشور مدیریتی است نه تحریم/با نظر مثبت مجلس دلار باید حذف شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی به مسائل مدیریتی حاکم در کشور مربوط می‌شود.

صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  با اشاره به طرح حذف دلار در مجلس و تلاش غول‌های اقتصادی و گردشگری همچون چین، ترکیه، روسیه و دیگر کشور‌ها برای حذف دلار از معاملات گفت: گفتگو‌هایی نیز در این مورد انجام شده، اما این اتفاق عملا رخ نداده که باید مجلس با تصویب چنین طرح‌های دولت را ملزم به حذف دلار کند.

وی افزود: طرح ذکر شده بجا و منطقی است، اما باید توجه داشته باشیم که دولت نیز اختیاراتی دارد که اصلا به این چنین طرح‌ها نیازی نیست، اما در این شرایط باید دولت را ملزم به اجرا کنیم.

وی با اینکه راهبرد وبرنامه ریزی خاصی برای مدیریت اقتصاد کشور با استفاده از توان داخلی اتخاذ نشده اظهار داشت: به اعتقاد بنده ۷۰ درصد مشکلات داخلی به علت سو مدیریت‌ها مسئولان اجرایی کشور است و تحریم به میزان کمی در اقتصاد کشور نقصان ایجاد می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه طی ماه‌های اخیر شاهد افت عملکرد تیم اقتصادی دولت بودیم که این مهم ضربات زیادی به بدنه اقتصادی کشور و وجهه اجتماعی ملت وارد آورد.

بدری خواستار پیگیری و برطرف‌سازی سریع مشکلات اقتصادی کشور از سوی مسئولان و دولتمردان شد و افزود: برطرف‌سازی تمامی این مشکلات نیاز به نظر مثبت دولت و تیم اقتصادی قوی دارد.

انتهای پیام/ی

 

دلار حذف می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۷
چرا صورت مسئله رو حذف ميكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه فرقي ميكنه دلار حذف بشه يا دينار يا يورو و يا هرچي .. .چه ربطي به دلار داره؟؟؟
آخرین اخبار