فروش 6T نسبت به 6 در آمریکا 249 درصد بیشتر است

شرکت وان‌پلاس امسال با تولید پرچمدار جدید خود، OnePlus 6T حدود 249 درصد بیشتر نسبت به پرچمدار سابق خود در آمریکا فروخت.

فروش 6T نسبت به 6 در آمریکا 249 درصد بیشتر استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرهای جدیدی از شرکت وان‌پلاس منتشر شده مبنی بر این که این شرکت امسال موفق شده 249 درصد بیشتر دستگاه OnePlus 6T را نسبت به پرچمدار سال گذشته خود، OnePlus 6 به فروش برساند. این رقم به صورت مستقیم، از زبان مدیرعامل شرکت وان‌پلاس، پیت لو در مصاحبه‌ای با PCMag شنیده شده است. وی در این مصاحبه میزان دقیق فروش این دستگاه را اعلام نکرد اما مشخص کرد که اوضاع فروش محصولات این شرکت در آمریکا کاملا راضی‌کننده است.

شرکت وان‌پلاس بیش از یک میلیون دستگاه OnePlus 6 را در مدت 22 روز اول عرضه آن فروخت اما پس از مصاحبه مدیرعامل این شرکت، نمی‌توان عدد قطعی خاصی برای میزان فروش این گوشی حدس زد. مدیرعامل وان‌پلاس در مصاحبه خود به حذف شدن جک هدفون در OnePlus 6T هم اشاره کرد و گفت با این که این اقدام سخت بوده باید انجام می‌شد. با همین مسئله، قبول کرد که شرکت آن‌ها نتوانسته است همه را راضی نگه دارد.

لو درباره برنامه‌های آینده این شرکت اعلام کرد که وان‌پلاس در نظر دارد گوشی‌هایی با ظرفیت باتری بیشتر تولید کند که چنین امکانی در حال حاضر وجود ندارد. وی همچنین اشاره کرد که وان‌پلاس در نظر دارد یک گوشی با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه یا 5G تولید کند اما در حال حاضر برخی از ارائه دهندگان شبکه سیمکارت موفق به مهیا کردن شرایط ارائه نسل پنجم اینترنت نشده‌اند. لو در مصاحبه خود با PCMag اشاره‌ای به تلویزیون هوشمند وان‌پلاس هم کرد. وی مطرح کرد که مهندسان این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای تولید انبوه آن هستند اما به طراحان زمان مشخصی داده نشده است تا بتوانند این کار را بدون حاشیه و درگیری ذهنی انجام دهند. وی در پایان اشاره کرد که این شرکت قصد رونمایی از محصولی را ندارد تا زمانی که به طور کامل آماده چنین کاری باشد.


بیشتر بخوانید: پشتیبانی OnePlus 6T مک‌لارن از فناوری شارژ سریع +فیلم


انتهای پیام/

میزان فروش OnePlus 6T نسبت به پرچمدار سال گذشته این شرکت بیشتر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار