اکثر آمریکایی‌ها ترامپ را در خصوص تحقیقات مولر قابل اعتماد نمی‌دانند

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد ۶۲ درصد آمریکایی‌ها رئیس جمهورشان را در خصوص تحقیقات مربوط به مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ قابل اعتماد نمی‌دانند.

اکثر آمریکایی‌ها ترامپ را در خصوص تحقیقات مولر قابل اعتماد نمی دانندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۶۲ درصد از آمریکایی‌ها  دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در خصوص تحقیقات مربوط به مداخله ادعایی روسیه در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و تبانی احتمالی میان کمپین انتخاباتی او و عوامل روس قابل اعتماد نمی‌دانند.

نظرسنجی جدید ان بی سی نیوز و وال استریت ژورنال که امروز یکشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد ۹۴ درصد از طرفداران حزب دموکرات که در این نظرسنجی شرکت کردند، موافق نیستند که ترامپ در خصوص تحقیقات مربوط به انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور قابل اعتماد و صادق بوده است. ۲۴ درصد از طرفداران حزب جمهوری خواه نیز نظر مشابهی را در این خصوص داشتند.

این در حالی است که تنها یک سوم از شرکت کنندگان در نظرسنجی ان بی سی نیوز و وال استریت ژورنال اعلام کردند که رئیس جمهور آمریکا را در خصوص تحقیقات مربوط به مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ این کشور قابل  اعتماد می‌دانند. ان بی سی نیوز یادآور شد در ماه آگوست ۵۶ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی مشابه معتقد بودند که ترامپ در خصوص این تحقیقات قابل اعتماد است.

نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی اخیر اعلام کردند که تحقیقات مربوط به مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ برای آن‌ها تردید‌های اساسی درباره ریاست جمهوری ترامپ ایجاد کرده است. در حالیکه ۴۴ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی موافق این نظر نبودند.

نظرسنجی جدید ان بی سی نیوز و وال استریت ژورنال در فاصله زمانی نهم تا دوازدهم دسامبر در میان ۹۰۰ نفر برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار