دریافت تسهیلات بیش از ۱۵۰۰ طرح مشاغل خانگی در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: هزار و ۵۱۸ طرح مشاغل خانگی در سال ۹۷ تسهیلات دریافت کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از سال ۹۰ آغاز و تاکنون ادامه داشته است اظهار داشت: از سال ۹۰ تاکنون ۸۷ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به ۲۱ هزار و ۵۶۹ طرح در استان لرستان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۵۷۱ مجوز مشاغل خانگی صادرشده که ۵۵۶ مجوز مستقل و ۱۵ مجوز پشتیبان است افزود: سه هزار و ۴۴۷ طرح مشاغل خانگی با ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی‌شده است که تاکنون هزار و ۵۱۸ طرح مستقل و پشتیبان توانستند مبلغ هشت میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان بابیان اینکه مابقی طرح‌های معرفی‌شده به بانک‌های استان به‌زودی تسهیلات دریافت می‌کنند عنوان کرد: طرح‌های مشاغل خانگی بیشتر در بخش‌های صنایع‌دستی، فرش، تولیدات دامی، شیلات، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و عشایری، تولیدات گیاهی است.

وی بیان کرد: متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های استان معرفی و هر کدام می‌توانند از پنج تا ۲۰ میلیون تومان و بیشتر تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنند.

انتهای پیام/م

۱۵۱۸ طرح مشاغل خانگی در لرستان تسهیلات دریافت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار