عضو شورای شهرکرمان گفت: شرکت نظارتی گارنو بدون قراردادکتبی مبلغ پیشنهادی برای پروژه های دردست اجرای خود در کرمان ارائه کرده که این مبلغ زیاده خواهی است.

سو استفاده میلیاردی در قرارداد شرکت گارنوعلی اکبرمشرفی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: شرکت مهندسی نظارتی گارنو در حال حاضر با پل ها و تقاطع هایی که انجام شده یا رو به پایان است، 6پروژه را در شهر کرمان دردست اجرا دارد.

وی افزود: این شرکت بدون قرارداد بخشی از کار را انجام داده وصرفا با روشی که در گذشته محاسبه می شده درخواست پرداخت وجه از شهرداری کرمان را دارد.

مشرفی با اشاره به اعتراضش درجلسه شورای شهر به این مسئله گفت: بنده بارها به این مسئله اعتراض کردم وخواستار بررسی بیشتر این قرارداد! شفاهی شدم اما دیگر اعضای شورا زیاد توجهی به اعتراض من نکردند حرف من این است که این شرکت حتی متن قرارداد قانونی با شهرداری هم ندارد که مبنای کارقرار بگیرد.

وی اظهارداشت:این که این شرکت برچه اساسی کار را انجام داده است وبرچه اساسی مبلغی را پیشنهاد داده است ، هیچ کس پاسخ نداده است.

مشرفی مبلغ مطرح شده توسط این شرکت نظارت عمرانی را 3میلیاردتومان ذکر کرد وگفت: 50درصد این مبلغ از نظر من تخلف است وامیدواریم این موضوع که فعلا در دستور کار فرمانداری برای رسیدگی قراردارد، ختم به خیر شود وفرمانداری کرمان با این مسئله مخالفت کند.

وی از تخفیف لحاظ شده در دوره قبلی شورا برای کار با شرکت خبرداد وگفت: شهرداری کرمان حتی در این دوره تلاشی برای مدنظرقراردادن تخفیف ذکر شده نکرد که جای تعجب دارد.

این شرکت نظارتی هم اکنون نظارت براجرای پل هایی مانند تقاطع غیرهمسطح ابوذر(شهید الله دادی)، پل کشاورز، تقاطع غیرهمسطح آزادی، پل روگذر باغ ملی( ولی عصر)که افتتاح شده، را عهده دار است.

موضوع قرارداد این شرکت در مهرماه امسال جلسه شورای شهر کرمان را نیز به تنش کشید وکامیاب و مشرفی دو عضوشورا بارها وبارها دراین جلسه باهم بحث لفظی درخصوص قرارداد این شرکت مهندسی داشتند،عالم زاده شهردار کرمان نیز درهمان جلسه خواستار اصلاح قرارداد این شرکت وبررسی مغایرت های قانونی کار شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.