ژاپن ۲- ازبکستان یک/ سامورایی‌ها صدر نشین شده و صعود کردند

تیم‌های فوتبال ژاپن و ازبکستان در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امروز پنج شنبه به مصاف یکدیگر رفتند.

ژاپن یک- ازبسکتان یک/ پایان نیمه اولبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین روز از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تیم‌های ژاپن و ازبکستان از گروه ششم مسابقات از ساعت ۱۷ در ورزشگاه خلیفه بن زاید شهر العین به مصاف هم رفتند. این ۲ تیم ۲ بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و این دیدار تعیین کننده تیم اول این گروه خواهد بود.

ترکیب تیم ملی فوتبال ژاپن: 

دنیل اشمیت، شو ساساکی، توموآکی ماکینو، گنتا میورا، سوکاسا شیوتانی، توشیهیرو آئویاما، سی مورویا، جونیا ایتو، یوشینوری موتو، تاکاشی اینوی و کویا کیتاگاوا

سرمربی: هاجیمه موریاسو

ترکیب تیم ملی ازبکستان: 

ایگناتی نستروف، داورون کاشیموف، ایگور کریمتس، اسلام توختاخوجائف، فرخ سایفی‌اف، فوزیل موسائف، جاووخیر سیدیکوف، اتابک شوکوروف، داستونبک خامادوف، علی‌بائف و الدور شومورودوف.

سرمربی: هکتور کوپر

دقیقه ۴۰ دیدار تیم ملی ازبکستان با پاس در عمق خامداموف توانست شومورودوف را در موقعیت گل قرار دهد و او دریبل زدن مدافع ژاپنی و ضربه با پای چپ گل اول ازبکستان را به ثمر رساند.

 دقیقه ۴۳ سی مورویا در نفوذی از سمت راست توانست ارسالی را روی دروازه تیم ازبکستان انجام دهد یوشینوری موتو بالا‌تر از مدافعان ازبکستانی گل تساوی ژاپن را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۸ بعد از یک دفع ناقص از ایگور کریمتس در دفاع ازبکستان سوکاسا شیوتانی با یک ضربه روی پا بسار زیبا دروازه تیم ازبکستان را برای بار دوم باز کرد.  

این دیدار با برتری دو بر یک ژاپن به پایان رسید.


بیشتر بخوانید: 

کی روش:تاج اطلاعات را از من پنهان کرد/وزیر ورزش نمی‌خواهد اینجا باشم

نبرد ژاپن و ازبکستان بر سر صدرنشینی/جدال عربستان و قطر برای انتخاب حریف بعدیشان

ویتنام ۲ - ۰ یمن/ سرخ پوشان آسیای شرقی به صعود امیدوار ماندند


انتهای پیام/

سامورایی ها صدرنشین شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار