لحظه زیبای شنیدن خبر بچه‌دار شدن یکی از امدادگران در مناطق سیل زده +فیلم

شنیدن خبر به دنیا آمدن فرزند یکی از امدادگران هلال احمر که برای مأموریت به استان لرستان رفته است موجب شادی همکارانش شد.

لحظه شعف‌انگیز خبر دختردار شدن یکی از امدادگران هلال احمر در مناطق سیل زدهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، میثم یکی از امدادگران هلال احمر است که به حکم وظیفه برای انجام مأموریت به مناطق سیل‌زده استان لرستان در روستای معمولان رفته است. میثم  اهل قزوین است و کیلومترها از خانواده‌اش دور است. او به تازگی خبری بسیار خوب و البته تاثیرگذار در زندگی‌اش را در جمع همکارانش شنیده است.


بیشتر بخوانید: سرهنگ متواضع ارتشی که خود را برای عبور مردمِ سیل‌زده پله کرد +فیلم


این امدادگر جوان هلال احمر در حالی که پس از گذران روزی دشوار و سخت به محل اسکان نیروهای هلال احمر برگشته بود از به دنیا آمدن فرزندش باخبر شد. تولد فرزند این امدادگر در موقعیت جغرافیایی با  چند کلیومتر فاصله در شرایط بحرانی سیل در استان لرستان باعث شادی تمام اعضای این گروه امدادگر شده است. انتشار خبر دختردار شدن این امدادگر انرژی دوباره‌ای به این  گروه داده است. تصاویری از این لحظات در فضای مجازی منتشر شده است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشر شده از لحظه با خبرشدن این امدادگر از تولد فرزندش را ببینید:

این امدادگر نه تنها در لحظه حساس  تولد فرزندش حضور نداشته است بلکه  در چند روز گذشته اصلاً خبر نداشت که  خانمش در بیمارستان است. این امدادگر نمونه ‌ای از تمام مردان جهادگری است که به حکم وظیفه در راستای خدمت‌رسانی به هموطنانمان پیش قدم شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار