شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد؛

صهیونیست‌ها از ترس تهدیدات سید حسن نصرالله رو به مقاوم‌سازی تاسیساتشان آورده‌اند

المنار در گزارشی اعلام کرد رژیم صهیونیستی پس از مصاحبه اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان در پی حفاظت گسترده از تاسیساتش است.

صهیونیست‌ها از ترس تهدیدات سید حسن نصرالله رو به مقاوم‌سازی تاسیساتشان آورده‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رژیم صهیونیستی در پی مصاحبه اخیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و مشخص کردن تعدادی از تأسیسات حیاتی در تیررس موشک‌های این حزب، تصمیم گرفته است این تأسیسات را با احداث دیوار‌های بتونی و نصب در‌های مقاوم در برابر امواج انفجار، مقاوم سازی کند.

سید حسن نصرالله در این مصاحبه نقشه‌ای از فلسطین اشغالی و تعدادی از تأسیسات و مواضع مهم رژیم صهیونیستی را در آن مشخص کرد.

گزارشگر المنار در گزارشی گفت مواضعی که سید حسن نصرالله در مصاحبه‌اش با شبکه المنار اعلام کرد جبهه داخلی صهیونیست‌ها را بر آن داشت ۲۰ زیرساخت راهبردی از زیرساخت‌های این رژیم را در برابر موشک‌های حزب‌الله لبنان مقاوم سازی کنند.

رونامه هاآرتص با انتشار برخی ارزیابی‌ها در این خصوص نوشت حزب‌الله برای ضربه زدن به قدرت رزمی اسرائیل و کسب موفقیت معنوی به شماری از مواضع راهبردی حمله خواهد کرد. هاآرتص افزود تأسیسات برقی و شرکت تأمین گاز طبیعی از جمله تأسیساتی هستند که در برابر موشک‌های حزب الله مقاوم سازی خواهند شد.

هاآرتص همچنین ارزیابی‌های نهاد امنیتی اسرائیل را نقل کرد و نوشت بر اساس ارزیابی ها، حزب‌الله تعدادی موشک‌های نقطه زن دارد که می‌تواند تهدیدی برای زیرساخت‌های حیاتی اسرائیل باشد و این حزب تلاش می‌کند قدرتش را در زمینه موشک‌های نقطه زن گسترش دهد تا توانایی‌اش را برای حمله به این اهداف افزایش دهد.

هاآرتص سخنان سید حسن نصرالله را در گفتگو با المنار خاطر نشان شد که گفت حزب الله می‌تواند به مواضع راهبردی در اسرائیل حمله کند. این روزنامه نوشت سید حسن نصرالله نقشه‌ای نیز نشان داد که این مکان‌های حیاتی را مشخص کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار