فرمانده انتظامی چرداول:

شرور سابقه دار در چرداول دستگیر شد/کشف محموله‌ی کولر گازی قاچاق در مهران

مهم‌ترین حوادث امروز هفتم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شرور سابقه دار در چرداول دستگیر شد/کشف محموله‌ی کولر گازی قاچاق در مهرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;مهم‌ترین حوادث امروز هفتم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 سرهنگ قدرت رضایی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: در پی مطالبه به حق مردم مبنی بر برخورد با هنجارشکنان و کسانی که موجبات ناامنی در جامعه را فراهم می‌کنند، دستگیری یک شرور سابق دار در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی و تلاش ماموران انتظامی شهرستان چرداول این متهم در سحر گاه امروز در منزلش دستگیر شد.

رضایی  خاطر نشان کرد: این متهم که در کارنامه خود دارای جرائمی از قبیل ایجاد درگیری، چاقو کشی و ضرب و جرح را داشت و خودر را از دید ماموران مخفی کرده بود، پس از هماهنگی با مقامات قضائی، سحرگاه امروز در یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 فرمانده انتظامی چرداول ادمه داد: پلیس به هیچ وجه اجازه قدرت نمایی به افراد شروری که قصد بر هم زدن امنیت شهروندان را دارند نخواهد داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله مراتب را به مرکز ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف محموله‌ی کولر گازی قاچاق در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ازکشف ۷ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ قدرت‌اله شهبازبیگی  گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی جنداله هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۷ دستگاه کولر گازی خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

شهبازبیگی با اشاره به اینکه محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده است بیان داشت: دراین زمینه راننده دستگیر وپس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران درپایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان، بطور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/با

بسته حوادث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.