مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، گفت: همه روستا‌های این استان تا دو سال آینده از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فریدون خودنیا  مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، گفت: همه روستا‌های این استان تا دو سال آینده از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند.

 فریدون خودنیا در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی لرستان در سخنانی با اشاره به برق رسانی به روستا‌های دارای سکنه شهرستان سلسله، اظهار داشت: در قالب تفاهم نامه همکاری با سپاه برای محرومیت زدایی در دهستان‌های محروم استان، کار روشنایی معابر، برق رسانی به ایستگاه‌های پمپاژ آب، رفع ضعف ولتاژ‌ها عملیاتی شده و کار برق رسانی روستایی نیز در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه خط اصلی برق رسانی به منطقه «تخته جان» تا پایان مهر ماه به اتمام می‌رسد، گفت: تا پایان سال روستا‌های این منطقه به طور کامل برق رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه همچنین تعدادی روستا در منطقه «کشور» خرم آباد وجود دارد، گفت: اهالی این منطقه کوچ رو هستند و برق رسانی برای این روستا‌ها مشکل است.

خودنیا، بیان داشت: برای برق رسانی به منطقه «پز» یک، دو و سه به همراه شش روستای دیگر ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار تأمین کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در شهرستان‌های ازنا و سلسله هیچ روستای بدون برقی نداریم، افزود: در شهرستان بروجرد نیز تنها یک روستا باقی مانده که برق رسانی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، تصریح کرد: با برق رسانی به روستا‌های سه شهرستان دیگر مانند معمولان، الیگودرز و… تمام روستا‌های لرستان طی دو سال آینده از نعمت برق بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ر

بهره مندی همه روستا‌های لرستان از نعمت برق تا ۲ سال آینده 

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.