افشای برخی از اطلاعات پرچمدار جدید و قدرتمند سونی

سونی می‌خواهد با عرضه یک پرچمدار قدرتمند، برخلاف سال گذشته، فروش خود در بازار را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  بر اساس اخبار جدیدی که از پرچمدار بعدی شرکت سونی منتشر شده، به نظر می‌رسد بعد از مدت‌ها این شرکت یک مدل درخور رقابت با پرچمداران مطرح بازار را عرضه خواهد کرد. طبق اخبار سونی برنامه دارد تا در نمایشگاه IFA ۲۰۲۰ که در ماه فوریه برگزار می‌شود، پرچمدار بعدی خود را با نام اکسپریا ۳ معرفی کند. اطلاعات این گوشی در سایت بنچمارک Geekbench ثبت شده و بر همین اساس مشخص شد که این پرچمدار از پردازنده بالارده اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد، این تراشه در تمامی پرچمداران سال آینده مورد استفاده قرار می‌گیرد و قدرتمندترن پردازنده سال ۲۰۲۰ خواهد بود. از طرفی حافظه رم ۱۲ گیگابایت مقدار قابل توجهی است که قدرت پردازش و سرعت گوشی را بالابرده و دو برابر مقدار رم به کار گرفته شده در پرچمدار پیشین سونی است.

فاش شدن جزئیاتی جدید از پرچمدار جدید و قدرتمند سونی

پرچمدار سونی با بیشترین تعداد دوربین در بازار

چندی پیش یکی از تحلیلگران صنعت تلفن هوشمند اعلام کرده بود که سونی بر روی یک پرچمدار با ۶ دوربین اصلی کار می‌کند. در حال حاضر رکورد تعداد دوربین مربوط به نوکیا 9 PureView است که از ۵ سنسور دوربین اصلی بهره می‌برد. شاید سونی نیز برنامه داشته باشد تا برای دیده شدن پرچمدار خود، از ۶ دوربین اصلی استفاده کند. از طرفی آخرین مدل سونی اکسپریا ۵ بود که از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی 4K P-OLED استفاده می‌کرد. مدل جدید نیز دارای نمایشگر ۶.۱ اینچ با نسبت بدنه نازک و بلند ۲۱:۹ است که برای دیدن فیلم‌های سینمایی و محتوا‌های ویدئویی کاربرد دارد، اما استفاده از آن کمی دشوار است.

فاش شدن جزئیاتی جدید از پرچمدار جدید و قدرتمند سونی

وضعیت نامناسب سونی در بازار فروش

تلاش سونی برای عرضه یک پرچمدار باکیفیت به علت فروش بسیار پایین این شرکت در بخش تلفن هوشمند است. در سال گذشته در حالی که پیش‌بینی خود سونی عرضه و فروش ۵ میلیون تلفن هوشمند بود، در نیمه ابتدایی سال اوضاع کمتر از حد قابل انتظار پیش رفت و پیش‌بینی‌ها به ۳.۵ میلیون نسخه تلفن همراه در سال ۲۰۱۹ کاهش پیدا کرد، این در حالی است که سونی در سه ماهه آخر سال تنها ۶۰۰ هزار گوشی عرضه کرد و کل فروش سال ۲۰۱۹ این شرکت حتی به ۳.۵ میلیون نسخه نیز نرسید. حال سونی انتظار دارد تا در سال مالی جدید، ۳.۵ میلیون تلفن هوشمند به فروش برساند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سونی ، گوشی سونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار