امکان تست بازی The Last of Us Part II در مراسم PAX East 2020

دو شرکت سونی و ناتی داگ به تازگی اعلام کردند که افراد حاضر در مراسم PAX East 2020 می‌توانند بازی The Last of Us Part II را تجریه کنند.

امکان تست بازی The Last of Us Part II در مراسم PAX East 2020به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی The Last of Us Part II یکی از پرطرفدارترین و مورد انتظارترین عناوین این نسل است که توسط استودیو ناتی داگ ساخته شده و قرار است در آینده‌ای نزدیک برای کنسول PS4 وارد بازار شود. اما ناتی داگ همزمان با برگزاری نمایشگاه PAX East 2020 اعلام کرده که کاربران می‌توانند در این نمایشگاه برای اولین بار بازی The Last of Us Part II را تجربه کنند. طبق اعلام سونی افرادی که قرار است از این مراسم دیدن کنند خواهند توانست این بازی را روی کنسول‌های آماده در نمایشگاه امتحان کنند.

این خبر به وسیله پست جدید شرکت ناتی داگ در صفحه کنسول پلی استیشن مننتشر شد و طبق این خبر گیمرها برای اجرای آزمایشی این بازی باید در اپلیکیشن Experience PlayStation عضو شده و یکی از زمان‌‍‌های موجود در این نرم افزار را برای خود رزرو کنند. طبق اعلام سونی افرادی که زمانی مشخص را رزور نکرده باشند، نخواهند توانست در این مراسم عنوان The Last of Us Part II ر اجرا کنند.

امکان تست بازی The Last of Us Part II در مراسم PAX East 2020

از طرفی هم نباید فراموش کرد که نرم افزار Experience PlayStation همواره دارای ایرادات زیادی است و هنگامی که کاربارن زیادی وارد آن شوند به طور ناگهانی از دسترس خارج می‌شود، با این حال احتمال دارد سونی این نرم افزار را بروزرسانی و مشکلات آن را حل کرده باشد.


بیشتر بخوانید: مشخصات ظاهری اوپو Find X2 مشخص شد 


همچننی در حال حاضر یک تم جدید و متحرک از بازی Last of Us Part II در دسترس گیمرهای PS4 به صورت رایگان قرار گرفته است که این تم با توجه به تغییرات شب و روز تغییر خواهد کرد و دو تصویر مختلف از شخصیت الی در بازی به گیمر نمایش داده خواهد شد. با این حال اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس گیمرها وجود ندارد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساختار بازی باید تا زمان اجرای آن در مراسم PAX East 2020 منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار