آپارات گیم، بستر برگزاری رویداد ویگما

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، آپارات گیم بستر برگزاری رویداد ویگما به صورت آنلاین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شرایط جدید به وجود آمده در پی شیوع ویروس کرونا رویداد ویگما یا جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی که قرار بود در اسفند ماه ۹۸ با حضور علاقه‌مندان و بازی‌سازان برگزار شود به بهار ۹۹ موکول شد. پس از سنجیدن شرایط تازه، شورای سیاست‌گذاری ویگما تصمیم گرفت این رویداد را به صورت آنلاین برگزار کند. در همین راستا پلتفرم آپارات به عنوان بستر برگزاری رویداد آنلاین ویگما انتخاب شده است.

ثبت‌نام‌کنندگان برای شرکت در رویداد یک روزه‌ی ویگما، پس از ثبت‌نام در سایت آپارات به عنوان کاربر یا با استفاده از حساب کاربری پیشین خود، می‌توانند از طریق آدرس https://www.aparat.com/r/vigma2020 برای ورود به صفحه رویداد ویگما و پیوستن به جمع شرکت‌کنندگان اقدام کنند. پس از خرید بلیت رویداد، می‌توانید محتوای کنفرانس‌ها در روز برگزاری را تماشا کنید.

برای شرکت‌کنندگانی که پیشتر برای حضور در این رویداد از طریق سایت ایوند اقدام کرده بودند، کد تخفیف ویژه‌ای مخصوص ثبت‌نام رایگان در آپارات برای‌شان در قالب پیامک ارسال خواهد شد. از روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه نیز امکان ثبت‌نام از طریق صفحه ایوند رویداد وجود نخواهد داشت.

تیم ویگما با همکاری آپارات گیم در تلاش است تا با ورود ثبت‌نام‌کنندگان در رویداد آنلاین ویگما با کمترین خطای ممکن صورت بگیرد. در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام ورود به آپارات و صفحه‌ی ویگما آنلاین، می‌توانید مراتب را به پشتیبانی آپارات یا روابط‌عمومی ویگما اطلاع دهید.

رویداد آنلاین ویگما در تاریخ ۹ خرداد ماه ۹۹ برگزار خواهد شد. این رویداد یک روزه شامل ۹ سخنرانی مخصوص ثبت‌نام‌کنندگان شرکت در این رویداد و ۱ مراسم اختتامیه خواهد بود که به طور کامل به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. تماشای مراسم اختتامیه که طی آن بهترین بازی‌های سال ۹۸ ایران از نگاه منتقدان بازی‌های ویدیویی معرفی می‌شوند، برای عموم علاقه‌مندان امکان‌پذیر خواهد بود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت رسمی رویداد ویگما به نشانی Vigmawards.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار