احتمال ساخت بازی Bloodborne برای پلتفرم کامپیوتر

به تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده که اعلام می‌کند نسخه کامپیوتری بازی Bloodborne در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Bloodborne یکی از بازی‌های ساخته شده توسط شرکت From Software است که در سال ۲۰۱۵ برای کنسول PS4 وارد بازار شد و به دلیل داشتن داستانی بسیار جذاب توانست نظر بسیاری از گیمر‌ها را جلب کند.

اما به تازگی شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت سازنده این بازی در حال ساخت نسخه مربوط به پلتفرم کامپیوتر آن است. در حال حاضر شرکت From Software تعداد زیادی بازی برای پلتفرم کامپیوتر دارد که بیشتر آن‌ها نیز به فروش بالایی دست پیدا کردند و در صورت صحت داشتن خبر ساخت بازی Bloodborne برای پلتفرم کامپیوتر، می‌توان گفت این شرکت قرار است سود بالایی را به دست آورد.

 بازی Bloodborne برای پلتفرم کامپیوتر

عرضه دو عنوان دیگر برای پلتفرم کامپیوتر

شرکت مذکور اخیرا دو عنوان Dark Souls و Sekiro: Shadows Die Twice را برای پلتفرم کامپیوتر عرضه کرده است، اما هیچ کدام از این عناوین، بازی‌های انحصاری برای یک کنسول نبودند و همین موضوع باعث می‌شود اندکی تردید در خبر ساخته شدن یک عنوان انحصاری کنسول PS4 برای پلتفرم کامپیوتر به وجود آید از طرفی هم اطلاعات منتشر شده از این بازی نشان می‌دهد که ساختار و کد نویسی آن به گونه‌ای است که شرکت سازنده می‌تواند با اعمال کمترین تغییراتی در آن، عنوان مذکور را برای پلتفرم کامپیوتر عرضه کند.


بیشتر بخوانید


خبر ساخته شدن این بازی برای پلتفرم کامپیوتر نیز توسط یکی از افراد که ادعا می‌کند سال‌ها با شرکت From Software در ارتباط بوده است در فضای مجازی منتشر شد؛ این در حالی است که یکی از کارکنان شرکت مذکور اعلام کرده است برای عرضه این بازی روی پلتفرم کامپیوتر حداقل ۱۰ ماه زمان نیاز است؛ با این حال برای مشخص شدن صحت خبر ساخت بازی Bloodborne برای پلتفرم کامپیوتر باید تا زمان اعلام رسمی شرکت سازنده این بازی منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار