بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۷ تیر؛

هادی حجازی‌فر در کنار همرزم شهید باکری؛ بهتاش فریبا و دارویی که احتمال ابتلا به کرونا را ۵ برابر کاهش می‌دهد

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

محمدحسین مهدویان، کارگردان و نویسنده سینمای ایران، به مناسبت فرارسیدن هفتم تیر، ، تصاویری از مجروحان آن حادثه تلخ را منتشر کرد و نوشت:

""هفتم تیرماه سال شصت و شش، هواپیماهای عراقی با بمب‌های حاوی گاز شیمیایی خردل، شهر زیبای سردشت را در شمال غربی ایران بمباران کردند. در این فاجعه‌‌ی تلخ صد و ده نفر شهید و هشت هزار نفر مجروح شدند. اکثر قریب به اتفاق شهدا و مجروحان، شهروندان کُرد ایرانی و بسیاری‌شان زن و کودک بودند. مجروحان آن حادثه‌ی تکان‌دهنده هنوز هم با عوارض سخت شیمیایی دست و پنجه نرم می‌کنند.
این اولین بار در تاریخ است که شهروندان یک شهر مورد حملات شیمیایی قرار گرفته‌اند.
در وانفسای زندگی امروز، یادشان را فراموش نکنی
"

یمباران شیمیایی سردشت.یمباران شیمسالروز بمباران شیمیایی سردشتیایی سردشتسالروز بمباران شیمیایی سردشتسالروز بمباران شیمیایی سردشتسالروز بمباران شیمیایی سردشت

 

بابک جهانبخش، خواننده موسیقی سبک پاپ در ایران که طرفداران زیادی هم دارد، پست جدید و متفاوتی در اینستاگرام منشر کرد نوشت:

"زمانی تلفن کم بود،
اما آدمهای زیادی بودند که بهشان زنگ بزنیم و
یک دل سیرحرف بزنیم...
حالا تلفن زیاده، اما آدمهای کمی هستند
که دلمان حرفهایشان را میخواهد !
به راستی چه بلایی سر احساسمون اومد که انقدر از هم دوریم !
روزهایی که غم بود اما زندگی بهتر بود حیف
یادش بخیر "

بابک جهانبخش

هادی حجازی‌فر، بازیگر توانمند سینما و تلویزیون، تصویری از دیدار خود با رضا لطفی، رزمنده دوران دفاع مقدس و آخرین همراه مهدی باکری قبل از شهادتش به اشتراک گذاشت.

همرزم شهید باکری

علی مرادی، مجری جوان برنامه‌های تلویزیونی، با انتشار تصویری از خود و مادرش در استوری اینستاگرام، تولد او را تبریک گفت.

علی مرادی

بهرام افشاری یا همان بهتاش فریبا در پایتخت، با اشتراک‎گذاری استوری در اینستاگرامش، تنها روش جلوگیری از ابتلا به کرونا را غیر از شستن مکرر دست‌ها، استفاده از ماسک دانست و از این طریق به مردم توصیه کرد حتما از ماسک استفاده کنند.

جلوگیری از ابتلا به کرونا

امیرحسین رستمی، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری را در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن، یک کافه در شهر پاریس برای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی میان مشتریان، خرس‌های عروسکی  را بر روی صندلی‌ها نشانده است.

جلوگیری از ابتلا به کرونا

مهشید جوادی، بازیگر نقش مرضیه مقدم در سریال بچه مهندس، تصویر یکی از سکانس‌های این مجموعه را در صفحه‌اش منتشر و از آن روزها یاد کرد.

بچه مهندس 3

نوید محمدزاده، بازیگر سینما و تئاتر، با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش مردم را به دیدن فیلم سینمایی "شنای پروانه" دعوت کرد.

شنای پروانه

بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون نیز تصویر متفاوتی از خود را در صفحه شخصی ایسنتاگرامش به اشتراک گذاشت و در ادامه این تصویر نوشت:

"در زندگی همیشه غمگین بودن از شاد بودن آسان تر است.
ولی من اصلا از آدم هایی خوشم نمی آید که آسان ترین راه را انتخاب می کنند. تو را به خدا شاد باش و برای آن که شاد شوی، هر کاری از دستت بر می آید، بکن!
آنا گاوالدا/٣٥ کیلو امیدواری
پی نوشت:عکس از کارگردان فنی خوب و خلاق آفرود مزه ها “مجید فتاحی” و پشت صحنه یکی از روز های آخر فیلمبرداری این کار پر خاطره است"

بهاره رهنما

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار