شبکه صهیونیستی: آمریکا به منظور اجرایی شدن طرح الحاق برای نتانیاهو شرط گذاشت

بنا بر اعلام شبکه «کان» رژیم صهیونیستی، آمریکا به نخست‌وزیر این رژیم گفته است برای اجرای طرح اشغالگرایانه خود باید حمایت رئیس حزب آبی و سفید را به دست بیاورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه «کان» رژیم صهیونیستی، روز یک‌شنبه اخباری از فشار کاخ سفید به رژیم اشغالگر برای توقف اجرای طرح الحاق سی درصد از کرانه باختری به اراضی اشغالی مطرح شد.

بر اساس گزارش‌ها، آمریکا شرط جدید برای رژیم اشغالگر گذاشته است مبنی بر آنکه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، و رهبر حزب لیکود، باید حمایت حزب آبی‌وسفید به ریاست «بنی گانتس» وزیر جنگ و رقیب انتخاباتی خود را برای اجرای این طرح اشغالگرایانه به دست بیاورد.

درخواست آمریکا از حزب لیکود این بود که با حزب آبی‌وسفید به توافقی در جزئیات طرح الحاق کرانه باختری برسد و ثبات کابینه را حفظ کند.

همچنین واشنگتن به این امید که رام‌الله دوباره به پای میز مذاکره بازگردد، در تلاش برای به رسمیت شناختن طرح الحاق است تا رژیم صهیونیستی را مجبور به دادن برخی امتیاز‌ها به تشکیلات خودگردان فلسطین کند.

از تاریخ اعلام شده از سوی کابینه رژیم صیهونیستی برای الحاق کرانه باختری ۱۲ روز می‌گذرد، اما به گزارش رسانه‌های مختلف دلیل تعیین چنین روزی، تنها  منحرف کردن اذهان عمومی  از پرونده فساد بنیامین نتانیاهو بوده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار