کد خبر: ۷۴۴۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد خبر : ۷۴۴۶۶۰۷

مشتریان شرکت مخابرات ایران، می‌توانند مشکلات خود را در سامانه "رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مخابرات" ثبت کنند.

شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران ثبت و بررسی می‌شود

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان، مسئولین را در بالا بردن سطح دقت، سرعت، روند کاری و بهبود عملکرد مجموعه یاری می‌کند.

بر اساس این گزارش، بخش بازرسی شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه درگاه‌های ارتباطی، علاوه بر وب سایت به نشانی bazresi.tci.ir، با ایجاد درگاهی در کنار صفحه رسمی اینستاگرام شرکت مخابرات ایران، به نشانی bazresi_ tci_iran آماده دریافت تمام نظر‌ها، پیشنهادات و انتقادات، کارکنان، مشتریان و مخاطبان از مسائل مختلف درون و بیرون سازمان در مسائل مختلف است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
مطالب پیشنهادی وب
اخبار پیشنهادی
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
متأسفانه با وجود گذشت بیش از شش ماه از ثبت شکایت در سامانه مذکور، همچنان شکایت بررسی نشده و بی پاسخ مانده، لطفا رسیدگی شود.
زیارت عاشورا-صفحه خبر دسکتاپ