بوستان خبرنگار به بهره‌برداری رسید

در آستانۀ عید غدیر و هفدهم مردادماه مصادف با روز خبرنگار و در قالب پویش افتتاح با شعار هر هفته یک افتتاح، بوستان خبرنگار طی آیینی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سید مهران عالم زاده شهردار کرمان در حاشیۀ آیین بهره‌برداری از بوستان خبرنگار در جمع مسئولان و شهرداران مناطق ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: بنا به قولی که مبنی بر ساخت پارکی در خور شأن خبرنگاران داده بودیم، پارک خبرنگار به مساحت یک هکتار با اعتبار حدود سه میلیارد تومان با تلاش شهرداری منطقه سه ساخته  و امروز در آستانۀ روز خبرنگار به بهره‌برداری رسید.

او افزود: همه ی  پارک‌های جدیدی که توسط شهرداری کرمان طراحی و ساخته می‌شود، دارای مسیر پیاده روی ، دوچرخه سواری و مناسب‌سازی‌شده برای حضور و تردد افراد دارای معلولیت است.

عالم زاده بیان کرد: بوستان خبرنگار دارای فضای استاندارد برای بازی کودکان است و طوری طراحی شده که افراد از سنین مختلف بتوانند از تجهیزات و امکانات پارک استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

شهردار کرمان، گفت: امیدواریم بوستان خبرنگار مورد قبول خبرنگاران محترم و اهالی ساکن در این منطقه قرار گیرد.

امیرمداح شهردار منطقه سه نیز در این آیین با اشاره به این‌که بوستان خبرنگار با هدف تقدیر از زحمات این قشر تلاشگر، در شهرک خواجو ساخته شده است، افزود: بوستان خبرنگار مجهز به آب‌نمای هارمونیک، وسایل تندرستی، مجموعۀ پلی‌اتیلن برای بازی کودکان، نمازخانه، پیست دوچرخه‌سواری، مسیر پیاده‌روی، آلاچیق، مبلمان پارکی، نورپردازی کف و ارتفاع، سرویس بهداشتی و زمین‌های ورزشی است.

او عنوان کرد: ساخت پارک خبرنگار از سال ۹۸ آغاز شد و برای ساخت این پارک دو میلیارد تومان در بخش فنی و یک میلیارد تومان در بخش امور شهر و درمجموع سه میلیارد تومان هزینه شده است.

او بیان کرد: در این پارک علاوه بر مناسب‌سازی برای افراد دارای معلولیت، موارد مربوط به مناسب‌سازی برای کودکان نیز رعایت شده است.

شهردار منطقه سه افزود: در بوستان خبرنگار، اِلمانی با موضوع قلم و خبرنویسی ساخته و نصب شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار