در دیدار مدیرعامل شرکت ملی پست و رییس سازمان ثبت احوال مطرح شد:

تسهیل روند خدمات رسانی به مردم و توسعه عملکرد شبکه پستی کشور

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران خبر داد: همکاری‌های دو جانبه پست و ثبت احوال برای تسهیل روند خدمات رسانی به مردم، توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با حمید درخشان‌نیا رییس سازمان ثبت احوال، اظهار کرد: شبکه پستی با تغییر نگاه خود به سمت تامین نیاز‌های مردم، دولت و کسب و کار‌ها و با تکیه بر شبکه گسترده و مویرگی توزیع که در سراسر کشور فراهم شده است فرصت ها را  برای ایجاد زمینه همکاری‌های بیشتر و  رفع موانع موجود مهیا می کند.

او در  این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست و جمعی از مدیران ارشد ثبت احوال برگزار شد همکاری‌های این دو دستگاه خدمت‌رسان  را بر توسعه سطح همکاری‌ها و تعاملات دو جانبه  مثبت دانست و افزود: با توجه به پیشینه ای که پست در گذشته دارد همه راه های توسعه را به نیابت از سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در ارایه خدمات اجرایی و کمک به تسهیل روند خدمات رسانی به مردم بررسی می کند.

درخشان‌نیا رییس سازمان ثبت احوال نیز در پایان ضمن اشاره به همکاری‌های دو طرف به ویژه ثبت‌نام و تحویل کارت‌های هوشمند ملی، خواستار بررسی دقیق‌تر زمینه‌های همکاری شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار