چند عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته در اهواز انجام شد؟

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در این کلانشهر طی شبانه روز گذشته با تلاش آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در تشریح عملیات‌های امداد و نجات و اطفای حریق طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: اطلاع رسانی نشت گاز در مجتمع مسکونی در منطقه پردیس خیابان کاوه ۲ از سوی شهروندان آتش نشانان را به محل کشاند و ماموران با ایمن سازی محل و رفع نشت گاز از بروز انفجار و آتش سوزی جلوگیری کردند.

او با اشاره به مهار آتش سوزی خودرو پراید در منطقه کیانشهر خیابان رز ۲ ساعت ۱۳ و ۳۸ دقیقه به علت اتصال سیم کشی برق موتور خودرو افزود: آتش نشانان با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان زبانه‌های حریق را مهار کردند.

قنبری با بیان اینکه آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه زویه خیابان شهید حزبه ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد، اظهار داشت: تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی به بخش اورژانس حاد بیمارستان امام ساعت ۱۵ و ۸ دقیقه اعزام شدند و با استفاده از تجهیزات تخصصی و برش یک حلقه انگشتر که در انگشت دست یک مرد گیر کرده بود را خارج کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: واژگونی خودرو پژو پارس به علت سرعت بیش از حد و بی احتیاطی راننده در کنترل خودرو در منطقه مهرشهر مقابل فاز ۴ ساعت ۱۹ و ۱۱ دقیقه رخ داد که آتش نشانان با حضور در محل حادثه و نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر، خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن مسیر انتقال دادند و از بروز حوادث احتمالی برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند.

او با بیان اینکه اتصال فن هواکش منجر به حریق خانه مسکونی در منطقه گلستان خیابان دماوند در ساعت ۲۱ و ۴۱ دقیقه شد و آتش نشانان پس از مهار آتش با دستگاه مکنده هوا، دود را از داخل ساختمان تخلیه کردند، ادامه داد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوس شده‌ها در اماکن مسکونی در شهرک آغاجری و کوی رسالت ۶ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.