پذیرش بیش از ۹۰۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از پذیرش بیش از ۹۰۰ دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،دکتر صدیقه ندری،معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: امسال در آزمون سراسری ۷۳۵ نفر در رشته‌های مختلف پرستاری، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار، کاردانی فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی، هوشبری، تکنولوژی اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، تکنولوژی قطعه‌شناسی، مهندسی بهداشت محیط، مامایی، علوم تغذیه و بهداشت محیط پذیرش شدند.

او اضافه کرد: همچنین در مقطع کارشناسی ناپیوسته سهمیه دانشگاه ۱۲۵ نفر اعلام شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته این دانشگاه نیز ۶۰ نفر  دانشجوپذیرش شده است.

ندری بیان کرد: سهمیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پذیرش دستیاری پزشکی برای سال تحصیلی جدید ۱۲ نفر بوده است.

او عنوان کرد: امسال برای اولین بار دانشجو برای دوره دستیاری قلب و عروق پذیرش می‌شود که با این موضوع تحول شگرفی در دانشگاه ایجاد خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: با تلاش مجموعه دانشگاه تاکنون دستیار تخصصی رشته‌های بیهوشی، داخلی، جراحی و اطفال در دانشگاه پذیرش و فارغ التحصیل شدند، اما رشته قلب و عروق برای اولین سال بوده که در این دانشگاه پذیرش می‌شود و دوره آموزش آن چهار ساله است.

او اظهار کرد: در دانشگاه رشته‌هایی که بستر لازم برای راه‌اندازی آن‌ها را داریم تلاش خواهیم کرد مجوز از سازمان گسترش اخذ شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: هم اکنون ۲۸۵ نفر عضو هیات دانشگاه علوم پزشکی لرستان هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار