انجام ۱۴۱ عملیات امدادی با تلاش آتش نشانان اهوازی طی دیروز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌‌های امدادی انجام شده در پی بارش باران طی دیروز را ۱۴۱ مورد عنوان کرد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهروندان اهوازی یک هزار و ۶۰۰ تماس در ۲۴ ساعت گذشته با سازمان آتش نشانی داشته اند که از این تعداد ۱۴۱ مورد منجر به عملیات امدادی شد.

او با اشاره به مهار ۳۸ مورد حریق کنتور برق منازل مسکونی با تلاش آتش نشانان در مناطق مختلف شهر اهواز افزود: عمدتا حریق‌ها به علت نفوذ آب باران به کنتور برق رخ داده بود و از شهروندان تقاضا داریم نسبت به ایمن بودن کنتور برق ساختمان اطمینان حاصل کنند تا دچار حادثه نشوند.

قنبری با بیان اینکه آتش نشانان ۴۶ عملیات نجات از آسانسور و ۴۹ مورد بیرون کشیدن خودرو در آب و نجات سرنشینان را با پشتکار و جدیت تمام انجام دادند، اظهار داشت: همچنین وقوع آتش سوزی تابلوی بیلبورد تبلیغاتی در سلمان فارسی و ترانس برق در منطقه ملی راه با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او ادامه داد: با اعلام ۳ مورد تخریب دیوار و نشست ساختمان مسکونی در مناطق کیانپارس خیابان هفت، کوی طاهر، عامری و یک مورد ریزش سقف ساختمان تجاری که منجر به مجروح شدن یک مرد ۳۴ ساله در منطقه پادادشهر بین خیابان هشت و ۹ شده بود آتش نشانان سریعا جهت کمک رسانی اعزام شدند و به یاری شهروندان شتافتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به مهار آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۸ و ۵۷ دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان ۱۶ غربی توسط آتش نشانان اشاره و تصریح کرد: ماموران آتش نشانی حریق خودروی پراید ساعت ۲۰ و ۲۶ دقیقه در خیابان شهرداری بین کیان و غزنوی را با سرعت عمل مهار کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.