حوادث امروز چهارشنبه ۱۷ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۶ با اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۴ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: متهمان در بازجویی پلیس به ۴ فقره سرقت معترف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سوداگر مرگ در مسجدسلیمان به دام افتاد

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین کنترل مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و دستور ایست صادر کردند، ولی راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد، اما پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن و تلاش بی ثمر برای فرار، با سرعت عمل ماموران پلیس، خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

او با بیان اینکه در بازرسی از متهم مقدار یک کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک و یک ترازوی مخصوص توزین مواد مخدر کشف شد، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستبند قانون بر دستان ۷ سارق و توزیع کننده موادمخدر در هفتکل

سرهنگ ابراهیم خوبان فرمانده انتظامی هفتکل گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، طرح پاکسازی مناطق آلوده اجرایی شد و ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ۴ نفر سوداگر مرگ و ۳ سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کنند.

او به کشف ۵۱۸ گرم انواع مواد مخدر در بازرسی از محل اختفای آن‌ها و اعتراف سارقان به ۳ فقره سرقت اشاره کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

محموله گازوئیل در هویزه به مقصد نرسید

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی هویزه بیان کرد: به منظور مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران انتظامی شهرستان با کار اطلاعاتی یک دستگاه وانت نیسان حامل قاچاق سوخت را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و خودرو نیز توقیف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر ۳۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد، البته از شهروندان خواهشمندیم هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه و قاچاق سوخت و کالا بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.

قفل انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اهواز شکست

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز گفت: به منظور حمایت از تولید داخلی و تمرکز بر کشف انبار‌های دپوی کالای قاچاق، ماموران انتظامی اهواز با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی گسترده، یک انبار را شناسایی کردند.

او با بیان اینکه با هماهنگی مرجع قضائی، گروهی متشکل از ماموران انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی استان به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده از انبار، لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش لوازمکشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار صالحی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده، افزود: مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی مصمم است با پدیده شوم قاچاق برخورد قاطع داشته باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.