بهره برداری از ۳۱ طرح آموزشی در لرستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۳۱ طرح آموزشی و فضای ورزشی مدارس، همزمان با گرامیداشت دهه فجر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،امیر غفوری نژاد،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان بیان کرد: این فضا‌های آموزشی در قالب ۱۰۵ کلاس درس با زیربنای ۱۶ هزار و ۶۴ مترمربع و ظرفیت آموزش ۲ هزار و ۴۴۲ دانش آموز در استان بهره برداری می‌شوند.

او  اظهار کرد: این واحد‌های آموزشی در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، دورود، ازنا، خرم آباد، سلسله، دلفان، اشترینان و بروجرد ایجاد شده است.

غفوری نژاد افزود: در سال جاری بیش از ۲۰۰ کلاس درس استان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است و در مجموع بیش از پنج هزار و ۲۰۰ دانش آموز در این مدارس مشغول تحصیل شدند.

او عنوان کرد: همچنین امسال با مشارکت خیرین، احداث بیش از ۸۸ فضای آموزشی در قالب ۳۰۰ کلاس درس و اعتبار ۶۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: تعداد قابل توجهی از طرح‌های قابل افتتاح در سال جاری، تکمیل طرح‌های نیمه تمام سال‌های گذشته استان است که به دلیل نبود اعتبارات کافی از ظرفیت خیرین برای بهره برداری آن‌ها استفاده شد.

غفوری نژاد ادامه داد: ردیف اعتبارات ابلاغی این اداره کل در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

بیش از ۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار