وزير ارشاد در صورت حل نشدن اختلافات در سينما خود ورود پيدا مي كند/وزارتخانه به پورمحمدي براي پيشبرد اهدافش نياز داشت

وزير ارشاد در صورت حل نشدن اختلافات ميان حوزه هنري و شوراي صنفي نمايش براي اكران فيلم ها، خود به اين مسئله ورود پيدا خواهد كرد.

سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: دوستان سينمايي ما در سازمان سينمايي پيگير حل اختلافات ميان حوزه هنري و شوراي صنفي نمايش هستند كه با تلاش هاي آنان به زودي اين مشكل برطرف خواهد شد در صورت ضرورت براي حل اين مشكل به اين مسئله ورود پيدا خواهم كرد تا با ايجاد يك تفاهم، اين اختلاف به سينماي كشور لطمه وارد نسازد.
وي در خصوص علل انتخاب علي اصغر پور محمدي به سمت قائم مقامي عنوان كرد: وي از سابقه و تجربه بسيار خوبي در زمينه فعاليت هاي فرهنگي، هنري و رسانه اي برخوردار است و انتظارات زيادي هم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به دليل داشتن وظايف خطير و متعدد وجود دارد به همين جهت به كسي به عنوان قائم مقام براي پيشبرد امور و برپايي هرچه باشكوه تر جشنواره ها و نمايشگاه ها نياز بود.
وزير ارشاد افزود: گاهي اوقات بين بخش هاي مختلف معاونت گوناگون و مراكز موجود در وزارت ارشاد يك هم پوشاني احساس مي شود به هر حال حجم كار در وزارتخانه به دليل هماهنگي هاي لازمه با دستگاه هاي ديگر و وجود معاونت ها بسيار زياد است به خاطر مراسم، جلسات و شوراهاي مربوطه كه من بايد در آن ها شركت كنم حضور يك فرد به عنوان نيروي ثابت و دائم در وزارت ارشاد احساس مي شد.
حسيني اظهار داشت: انتصاب علي اصغر پورمحمدي به عنوان يك حركت بسيار خوب نتايج بهتري را به همراه خواهد داشت و تعامل با نويسندگان،‌ شاعران،‌ هنرمندان و سينماگران از اين طريق بيشتر صورت مي گيرد و آشنايي پور محمدي با اهالي فرهنگ، هنر و انديشه در سراسر كشور به اين تعامل كمك افزوني خواهد كرد.
وي در خصوص صحبت هاي نمايندگان مجلس درباره فيلم "من مادر هستم" اظهار داشت: هفته گذشته نمايندگان محترم مجلس اين فيلم را ديدند و هنوز جمع بندي آنان در مورد اين فيلم به ما منتقل شده است ما به هر حال در زمينه فعاليت هاي فرهنگي، هنري و فيلم ها از همه نظرات استقبال مي كنيم.
وزير ارشاد افزود: تعامل بسيار خوبي بين ما و مجلس برقرار است گاهي اوقات مطالب در رسانه ها به گونه اي منعكس مي شود كه با واقعيت هاي موجود متفاوت است به طور قطع ما دائماً با همه كساني كه در زمينه فرهنگ و هنر نظراتي دارند در تعامل هستيم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.