عمران الزعبي:

نظام سوريه آماده شركت در كنفرانس"ژنو2" است/با تروريستها مذاكره نمي‌كنيم

وزير اطلاع رساني سوريه از آمادگي نظام اين كشور براي شركت در كنفرانس ژنو2 خبر داد وهرگونه مذاكره با گروه هاي تروريستي را رد كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري بريكينگ نيوز، "عمران الزعبي" در مصاحبه‌اي تلويزيوني گفت: تلاش و خوني كه سوريه طي دو سال گذشته تاكنون مبذول داشته امكان هدر رفتن به جز چيدن ثمره مثبت آن را ندارد و تحولاتي كه در منطقه رخ داده ملت سوريه را به دفاع از عربيت، اسلام حقيقي و حاكميت ملي سوق داده است.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: منطقه تغيير كرده و پيروزي در راه است كه ملت لبنان و سوريه آن را جشن خواهند گرفت.

وزير اطلاع رساني سوريه در بخش ديگري از مصاحبه خود با بيان اينكه گزينه روند سياسي به عنوان گزينه اصيل نظام سوريه به شمار مي‌‌رود و ما از اين موضوع كنار نكشيده و نخواهيم كشيد گفت: نظام سوريه آماده شركت در كنفرانس ژنو بوده اما اين به معناي آن نيست كه ما با گروه‌هاي مسلح و تروريست گفتگو مي‌كنيم. ما بر گزينه سياسي به دليل اينكه شفافيت و آينده سوريه وابسته است تاكيد داريم.

وي همچنين تاكيد كرد: هيچگونه تغييري در موضع سوريه پديد نيامده و ما از برقراري گفتگو هراسي نداريم و براي آن آماده هستيم اما با اين وجود با گروه‌هايي كه در خونريزي دست داشته و حاميان آن‌ها گفتگو نخواهيم كرد و اين گروه‌هاي در مناقشه سياسي جايي نداشته به دليلي اينكه اين افراد سياستمدار نبوده بلكه تروريست هستند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عمران ، news ، الزعبی ، خبر ، بریکینگ ، نیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار