با خواندن این مطلب "متخصص پوست و مو" شوید!

بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهد که هر فرد اگر توجه خاصی به "رژیم غذایی" خود داشته باشد و نوع خوراکی هایی را که می خورد بررسی کند می تواند به شناخت خوبی از پوست خود برسد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ اگر از فرصت های لازم برای پوست خود استفاده کنید می توانید همیشه و در هر سنی از شفافیت و شادابی در پوست خود برخوردار باشید و هیچگونه مشکلات پوستی در خود نداشته باشید.

بررسی ها نشان می دهند،  همیشه پوست خود را مرطوب نگه دارید و اگر پوستتان خیلی خشک است، آن را کمی مرطوب و چرب کنید. برای حفظ شادابی و سلامت موها نیز باید از نرم‌کننده‌های مناسب و شامپوهای روزانه که ملایم‌تر از دیگر شامپوهاست، کمک بگیرید.

گفتنی است شستن صورت و بویژه دور چشم‌ها با صابون در طولانی‌مدت می‌تواند باعث چروکی بیش از حد و "خشکی پوست" شود بنابراین شست‌وشوی ساده پوست با آب برای تمیز‌کردن صورت موثر است و برای پاک‌کردن آرایش هم استفاده از پاک‌کننده‌های سبک مواد آرایشی مناسب خواهد بود.

مطالعات اخیر محققان نشان می دهد پوست یک کارخانه فعال است که مدام با ترکیبات و اعمال شیمیایی انجام شده در بدن خود را نشان می دهد و دچار تغییرات و حالات زیادی می شود و مراقبت و محافظت از پوست نقش زیادی در نشان دادن چهره جوان و شادابی در پوست ما دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کلینیک ، پوست ، صابون ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار