طلال ارسلان: ائتلاف مبارزه با تروریسم دروغی بین‌المللی است

رئیس حزب دموکراتیک لبنان با بیان اینکه کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم همان کشورهایی هستند که آن را ایجاد کرده‌اند، تاکید کرد ائتلاف مبارزه با تروریسم دروغی بین‌المللی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ طلال ارسلان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری العهد لبنان گفت: تاسفبار است که وظیفه مبارزه با تروریسم فقط بر عهده مقاومت لبنان، ارتش سوریه، ارتش عراق و کردها نهاده شده است، در حالی که خطر تکفیری‌ها سراسر منطقه را تهدید می کند و تاثیر آن بر اروپا و مناطق دیگر آسیا نیز کشیده خواهد شد. غرب رویکرد تکفیری را برای تامین منافع خود ایجاد کرده است. در این خصوص، ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم نیز دروغی بین المللی است، زیرا کاملا واضح است که داعش و النصره بر اساس همان طرحی ایجاد شده اند که مدعی مبارزه با تروریسم است. بنابراین، این دروغی است که نباید کسی فریب آن را بخورد.

وی گفت: مقاومت آنچه کشورهای غربی و بیگانه از درک آن عاجزند درک کرده است و امروز برای دفاع از همه از جمله همان کشورهای که به اقدام مقاومت اهمیت نمی دهند تلاش می کند. این کشورها زمانی متوجه خواهند شد که تروریسم جوامع، نهادها و موجودیت آنها را هدف قرار دهد و آن زمان آنها بیدار خواهند شد و همه به اهمیت اقدام مقاومت پی خواهند برد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار