فرزندان شهروندان افراطی در انگلیس شناسایی می‌شوند

دولت انگلیس از تمام آموزگاران و اساتید دانشگاه خواست فرزندان خانواده‌های افراطی را شناسایی و به مقامات امنیتی معرفی کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  اکسپرس؛ "دیوید کامرون،" نخست وزیر انگلیس، طرحی درباره نظارت کامل بر عناصر افراطی در مدارس، دانشگاه‌ها و زندان‌های این کشور ارائه داده است تا همه افرادی که به نوعی با خانواده‌های مشکوک و افراطی ارتباط دارند شناسایی شوند.

در همین راستا دستور عملی برای همه آموزگاران و اساتید دانشگاه انگلیس ارسال و از آنان خواسته شد در این طرح امنیتی مقامات دولت را پشتیبانی کنند. افراط گرایان معمولا افراد کم سن و سال را به راحتی اغفال  و از آنها بهره‌برداری‌های تروریستی می‌کنند. آموزگاران حتی در مقطع دبستان هم موظف هستند کودکان که در خانواده‌هایی با دیدگاه افراطی پرورش یافته‌اند را شناسایی کنند. آنها همچنین باید دانش‌آموزان خود را نسبت به خطرات گروه‌های تروریستی آگاه سازند.

"دیوید کامرون" پس از وقوع حادثه تروریستی تونس گفت: باید اقدام جدی‌تری در نابودی کامل داعش انجام دهیم. قرار نیست جریان زندگی خود را به دلیل اقدامات تروریستی گروه‌های افراطی متوقف کنیم بلکه در راستای حذف تهدیدات آنها قدم بر‌می‌داریم.

در حمله تروریستی جمعه پیش به یک هتل ساحلی در تونس دست‌کم 18 تبعه انگلیسی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار