حساب توییتری جدید کاخ سفید در حمایت از توافق هسته ای ایران

کاخ سفيد يک حساب توییتری جدید براي دفاع از توافق هسته ای با ايران ايجاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید روز سه شنبه یک حساب توییتری جدید برای دفاع از توافق هسته ای با ایران راه اندازی کرد. 
این اقدام در حالی انجام شده است که نمایندگان کنگره آمریکا آماده شده اند در خصوص این توافق بحث و تبادل نظر کنند.
حساب کاربری TheIranDeal@ در نخستین توییت خود آورده است :" توافق تاریخی با ایران در اثبات این که ایران نمی تواند به سلاح هسته ای دست باید موفق شود."
جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید گفت این حساب کاربری توییتر به عنوان یک ابزار حمایتی و همچنین وسیله ای برای اطلاع رسانی به عموم در خصوص این توافق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی افزود :" ما در حال ارائه برخی ابرازهای آنلاین (برخط) جدید هستیم که از آنها برای حمایت از توافق اخیر به منظور جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای استفاده خواهیم کرد."
در این حساب کاربری یک عکس از مذاکره کنندگان اصلی این توافق، از جمله جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران به نمایش در آمده است.
اعلام راه اندازی این حساب کاربری در حالی است که مهلت 60 روزه کنگره آمریکا برای بررسی این توافق روز دوشنبه آغاز شد. کنگره آمریکا نمی تواند شروط این توافق را اصلاح کند اما می تواند به تایید یا رد آن رای دهد. 
کاخ سفید همچنین اعلام کرد این حساب توییتر « منبعی از اطلاعات در خصوص این توافق از جمله ویدئو و فکت شیت ها برای کمک به اعضای کنگره، مردم آمریکا و همه است."


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار