مانی رهنما، 28 دی ماه در تالار وحدت

مانی رهنما پس از مدت‌ها 28 دی ماه بر روی صحنه تالار وحدت خواهد رفت.

مانی رهنما خواننده در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبر بازگشت خود به صحنه را 28 دی ماه اعلام کرد و گفت: کنسرت 28 دی ماه در تالار وحدت با قطعات خاطره‌انگیز و یادی از بابک بیات با اجرای چند قطعه از او را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه شگفتانه ای را در برنامه خواهیم داشت به جزئیات نمی‌توانم اشاره کنم اما کلیت برنامه اجرای 15 قطعه است که چند قطعه جدید هم به آن اضافه شده که در این شب رونمایی خواهد شد.

رهنما در رابطه با داوری در سی‌و‌یکمین جشنواره موسیقی فجر و الزام حضور بخش بین‌المللی در این جشنواره اظهار کرد: بخش بین‌الملل می‌تواند یکی از بخش‌های تأثیر‌گذار در جشنواره برای تبادل فرهنگی و آثار موسیقیایی است زیرا اگر این بخش حضوری نداشته باشد حاصلی از رقابت‌های داخلی به دست نمی‌‌آید.

وی همچنین خبر انتشار آلبوم جدیدش را در اواخر داد و بیان کرد: نامی که برای این آلبوم انتخاب کرده‌ایم «با خودم می‌رقصم» است و 10 تا 12 قطعه در آن وجود دارد که بابک صحرایی، افشین مقدم به عنوان ترانه سرا با ما همکاری کرده‌اند و همچنین علی اوجی با عنوان مدیر تولید در این آلبوم حضور دارند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.