محکومیت اقدام آل خلیفه از سوی روحانیان زندانی بحرین

روحانیان زندانی بحرین ضمن دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم، خواستار لغو تصمیم آل خلیفه شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المنار، روحانیان بحرینی زندانی در زندان« جُو» با صدور بیانیه ای درباره تصمیم رژیم آل خلیفه در سلب تابعیت از آیت الله عیسی قاسم تاکید کردند: ضربه و تعدی به مقام والای آیت الله عیسی قاسم به معنای ضربه و حمله به شیعیان است.

شخصیت والا و مقام بلند این روحانی ایجاب می کند وی الگوی هر انسان آزاده ای باشد. شایسته بود رژیم آل خلیفه به سخنان نیک و پندهای وی گوش فرا می داد ولی گوش و قلب این رژیم کر و سنگ شده و عقل و درایت این رژیم را پرده سنگینی از نادانی و جهل فرا گرفته است.

این روحانیان در بند تاکید کردند: سخنان ما خطاب به انسان های بیدار و بصیر و به ملت شریف و فداکار بحرین است که بر موضع خود ثابت قدم باشند و به حمایت های خود از آیت الله عیسی قاسم ادامه بدهند و اجازه تعرض به وی را ندهند و با حمایت ها و دفاع خود از این روحانی برجسته خود را در صفحات تاریخ ماندگار کنند.

درخواست ما از مردم این است که دفاع و حمایت آنان از آیت الله عیسی قاسم با استفاده از ابزارها و شیوه های مسالمت آمیز باشد. شکی در این نیست که اگر در حمایت از این روحانی برجسته سستی شود، ذلت و خواری حاصل خواهد شد و عزت و کرامت برای هیچ فردی باقی نخواهد ماند.

این روحانیان بحرینی با درخواست از علمای الازهر و روحانیان جهان اسلام برای دفاع از آیت الله عیسی قاسم تاکید کردند: دفاع از این روحانی برجسته به معنای دفاع از دین و دینداران است و باید ملت بحرین برای رسیدن به خواسته های خود به صبر و مقاومت خود ادامه بدهند.

این روحانیان خطاب به آیت الله عیسی قاسم تاکید کردند: تو ای روحانی بزرگ همچنان مدافع ملت هستی و در راه محقق شدن خواسته های عادلانه این ملت فداکاری می کنی و مواضع تو صفحه ای نورانی در تاریخ خواهد بود که به آزادگان یاری می رساند.

این بیانیه توسط الشیخ عبدالجلیل المقداد، الشیخ علی سلمان، الشیخ سعید النوری، الشیخ محمد حبیب المقداد، الشیخ عبدالهادی المخوضر و الشیخ میرزا المحروس صادر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار