اردبیل؛

پیش بینی تداوم بارش ها طی هفته آینده در تمام مناطق استان اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به استقرار هوای سرد در اردبیل از تداوم بارش‌ها طی هفته آینده در تمام مناطق این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دولتی مهر افزود:از ابتدا تا انتهای هفته گذشته بارش باران در برخی شهرها و بارش برف در ارتفاعات را شاهد بودیم.

وی میزان بارش ها را هفته گذشته نسبتا مطلوب ارزیابی کرد وافزود: بیشترین میزان بارش با ۴۵ میلی‌متر در بیله سوار، ۲۶ میلی‌متر در گرمی و ۱۴ میلی‌متر در پارس‌آباد به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با تأکید به شدت بارش‌ها در شمال استان و شهرهای منتهی به استان گیلان اضافه کرد: تداوم بارش در هفته آینده نیز پیش‌بینی می‌شود.

دولتی مهر با تأکید به اینکه در طول هفته آینده هفته مه‌آلود در اغلب مناطق استان حاکم خواهد شد، اضافه کرد: تا پایان هفته کاهش دما و بارش‌های پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه شدت بارش‌ها تا روز دوشنبه کاسته خواهد شد، متذکر شد: در عین حال از روز دوشنبه تا پایان هفته مجدداً جوی ناپایدار آسمان استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی استان در خصوص وضعیت بارش برف نیز تأکید کرد: با توجه به فعالیت سامانه سرد در آسمان استان در هفته جاری شاهد بارش برف در ارتفاعات بودیم.

دولتی مهر افزود: پیش‌بینی می‌شود در هفته‌ آینده نیز بارش برف در ارتفاعات به ویژه دامنه کوه سبلان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، تداوم ، بارش ، مناطق ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.