شیراز؛

انتشار کتاب و چاپ مقاله به زبان انگلیسی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از انتشار کتاب راهنمای نگارش و چاپ مقاله به زبان انگلیسی از سوی یکی از کارکنان این معاونت، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر سید جلیل معصومی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: کتاب "راهنمای نگارش و چاپ مقاله به زبان انگلیسی" در پاسخ به نیاز استادان، دانشجویان و پژوهشگران در تمام رشته‏های دانشگاهی شامل پزشکی، پیراپزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و مهندسی، برای نگارش و چاپ مقاله به زبان انگلیسی نگاشته شده و تلاش شده است تا دریچه‏ای به نگارش، ویرایش و نمونه‏خوانی مقالات انگلیسی به روی خوانندگان باز شود.
وی اضافه کرد: هرچند، این کتاب به چیدمان نگارش یک مقاله علمی نیم نگاهی دارد، اما هدف اصلی آن کمک به روشن کردن چراغی در دل نویسندگانی است که چیدمان مقاله را می‏دانند؛ اما توجه کافی به انتخاب کلمات و جملات ندارند و ظاهر مقاله علمی را به اندازه محتوای آن مورد توجه قرار نمی دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، افزود: این کتاب تالیف "محسن ورزنده"، مدرس و مترجم زبان انگلیسی و دبیر کمیته HSR معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و به نشانی http://nashr.sums.ac.ir در دسترس عموم قرار گرفته است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار