بازداشت یکی از نمایندگان حماس در مجلس قانون گذاری فلسطین

رژیم صهیونیستی یکی از نمایندگان پارلمان فلسطین را در الخلیل بازداشت کرد.

بازداشت یکی از نمایندگان حماس در مجلس قانون گذاری فلسطینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الغد، نظامیان صهیونیست بامداد دوشنبه یکی از نمایندگان مجلس قانون گذاری ( پارلمان ) فلسطین را در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند .

"فراکسیون تغییر و اصلاح"، وابسته به جنبش حماس، در مجلس قانون گذاری فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد نظامیان صهیونیست بامداد امروز به خانه "عزام سلهب" در شهر الخلیل یورش بردند و او را بازداشت کردند .

نظامیان صهیونیست پس از بازداشت عزام سلهب او را به مکان نامعلومی منتقل کردند .
ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون بیانیه ای درباره بازداشت این نماینده عضو حماس در مجلس قانون گذاری فلسطین صادر نکرده است .

در حال حاضر هشت تن از نمایندگان مجلس قانون گذاری فلسطین در زندان های اسرائیل بازداشت هستند .

از سوی دیگر، رئیس اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی درباره موج جدید حملات در کرانه باختری هشدار داد.

رئیس اداره اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه هشدار داد در بحبوحه افرایش بی ثباتی در کرانه باختری به سبب جدال قدرت در تشکیلات خودگردان فلسطینی بر سر این موضوع که چه کسی باید جایگزین محمود عباس رئیس این تشکیلات شود، اسرائیل باید برای موج تازه ای از حملات تروریستی آماده شود.

وي در سخنانی در یک کنفرانس غیر علنی در دانشگاه تل آویو مدعی شد: «سال آینده سال بی ثباتی در تشکیلات خودگردان فلسطینی است». وی افزود: «شماری عناصر وجود دارند که رهبری محمود عباس را به چالش خواهند کشید و این در حالی است که حماس تلاش خواهد کرد از این روند بهره برداری کند».


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار