یاسوج؛

افتتاح دو طرح ورزشی در بویراحمد و دنا

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دو طرح ورزشی در اردیبهشت ماه در دو شهرستان بویراحمد و دنا از محل اعتبارات خاص وزارت نفت به بهره برداری می رسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  سید محمد تقی علوی گفت: از محل اعتبارات خاص وزارت نفت 29 طرح ورزشی در دو شهرستان بویراحمد و دنا در دست ساخت است.

وی افزود: تاکنون شش طرح افتتاح شده و مابقی در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سال 1396 مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مدیر کل ورزش استان در ادامه از افتتاح طرح ساخت زمین ورزشی در روستاهای گنجه ای بزرگ و دزک خبر داد و گفت: طرح زمین ورزشی روستای گنجه ای بزرگ در شهرستان بویراحمد با مساحت 1058مترمربع و اعتبار 250میلیون تومان در دست ساخت است.

سید محمد تقی علوی افزود: عملیات اجرای این طرح ورزشی در سال 1394 آغاز شد.

وی ادامه داد: دومین طرح قابل افتتاح در اردیبهشت ماه زمین ورزشی روستای دزک شهرستان دنا است که از محل اعتبارات خاص وزرات نفت در دست ساخت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه عملیات اجرای این طرح ورزشی در سال 1394 آغاز شد گفت: اعتبار این طرح 1058 مترمربعی 250میلیون تومان است.

سید محمد تقی علوی افزود: 105 طرح ورزشی شامل زمین های چمن مصنوعی، سالن های چند منظوره، هتل ورزش، دو استخر انقلاب یاسوج و پاتاوه در دست اجرا است که امیدواریم با حمایت مسئولان استانی، وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت در اسرع وقت افتتاح و به جامعه ورزش استان تحویل داده شود.


انتهای پیام/ش
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.