کرمان؛

معرفی تخریب گران سپاه به مراجع قضایی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جیرفت گفت: تحریک کنندگان مردم و منتشر کنندگان اخبار کذب و افرادی که جوسازی علیه سپاه در فضای مجازی می کردند به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حمیدرضا محمدی در پی اقدامات تخریب گران علیه این نهاد مقدس افزود: ما برای عزت و سربلندی نظام، شهیدان گرانقدری را نثار کرده ایم و در این راه هم ثابت قدم خواهیم ماند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به برهه حساس کنونی و همگام شدن برخی عناصر خود فروخته و سواستفاده گر داخلی با دشمنان خارجی و دواعش زمان برای تخریب نهاد مقدس سپاه پاسداران لذا این امر به صورت هدفدار طی چند روز گذشته توسط برخی تشکل‌های غیر قانونی ، افراد معلوم الحال و رسانه های بدون مجوز در شهرستان جیرفت برنامه ریزی و مدیریت شده است.
محمدی تصریح کرذ: این افراد علنا با نام بردن از این نهاد در گروه های اجتماعی اقدام به تخریب ، جوسازی کذب و تحریک مردمی عادی کرده و گفته اند که سپاه قصد قطع درختان و ساخت میدان تیر در منطقه جنگلی گزوئی دلفارد را دارد و ضمن اینکه مردم را به تجمع در محل یاد شده دعوت و تشویق نموده اند سبب مخدوش شدن وجهه مردمی این نهاد شده اند که مسئولین مربوطه به جد از طریق مراجع قضایی پیگیر برخورد قاطعانه با این افراد مغرض هستند.
وی گفت: وظیفه سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که سپاه جیرفت به نوبه خود نیز از مدافعان طبیعت است که چندین طرح سازندگی ، بیابان زدایی ، درختکاری​ و غیره انجام داده است و سایر همکاران ما در بسیاری از بحران‌ها از جمله سیل اخیر جازموریان نیز وجهه مردمی بودن خود را نشان دادند و جور برخی ها را در این زمینه کشیدند.
سرهنگ محمدی خطاب به مردم دارالولایه افزود: مطالب بیان شده در رابطه با جنگل بنه گزوئیه دلفارد کذب محض است و این نهاد که سابقه مالکیتش بر این زمین به ۳۸ سال قبل بر می گردد به هیچ وجه قصد ایجاد میدان تیر در مکان یاد شده را ندارد زیرا با وجود میدان تیر استاندارد در منطقه خیبر (جاده سد) دلیلی بر این اقدام نمی بیند.
وی یادآور شد: کارکنان سپاه و بسیجیان هم از افراد همین جامعه اند و مانند همه افراد طبیعت سرزمین مادری خود را دوست دارند و نهاد‌ سپاه همیشه از سوی دشمنان مورد هجمه قرار گرفته است.
محمدی در پایان تاکید کرد: عرصه فضای مجازی شهرستان تحت رصد ۲۴ ساعته یگان سایبری این نهاد قرار دارد و کسانی که قصد ناامید کردن مردم از این انقلاب و نظام تحت عناوین مختلف را دارند بدانند ضمن شناسایی به مراجع قانونی معرفی می شوند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار