مشهد؛

مدیران کانون‌های مساجد از خواب غفلت بیدارو از روزمرگی خارج شوند

رئیس اداره آموزش و پژوهش ستاد عالی مساجد کشور گفت: متاسفانه کارکرد کانون‌ها دچار اخلال شد که لازم است مدیران کانون‌های مساجد از خواب غفلت بیدار و از روزمره گی خارج شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ مجتبی لاور رئیس اداره آموزش و پژوهش ستاد عالی مساجد کشور ظهر امروز در جمع مدیران کانون شهرستان‌های تربت جام، تایباد و باخرز که در مجتمع ولایت تربت جام برگزار شد با اشاره به وظایف مدیران کانون‌ها گفت: متاسفانه کارکرد کانون‌ها دچار اخلال شد که لازم است مدیران کانون‌های مساجد از خواب غفلت بیدارو از روزمره گی خارج شوند.

لاور افزود: انتظار مقام معظم رهبری از نهاد‌های فرهنگی جامعه آن چنان که مد نظر ایشان است تامین نشده که فرمان آتش به اختیار را صادر کردند.

وی تصریح کرد: مدیران کانون‌ها باید به وظیفه خود دقیق‌تر اشراف داشته باشند و با شناخت به مسائل جامعه نقشه عملیاتی کاربردی ترو تمیز با ظرفیت ویژه انجام دهند.

رئیس اداره آموزش و پژوهش ستاد عالی مساجد کشور با اشاره به مرزبند‌های جدید در عرصه بین المللی خاطر نشان کرد: امروز مرز‌های کشور تنها خاکی نیست بلکه این مرز‌ها به نزدیک‌ترین جای خود رسیده و به حریم خانه وخانواده رسیده است و متاسفانه جنگ نرم فرهنگی را مدیران باور ندارند که لازم است برای مقابله مسلح و مجهز شویم.

دلاور ادامه داد: از مرز‌های اعتقاد‌ی با راحت طلبی و از روی فراق نمی‌شود دفاع کرد و اگر این گونه بخواهیم کار‌های فرهنگی را پیگیری کنیم به نتیجه نخواهیم رسید.

وی با اشاره با اتحاد برادران شیعه و اهل سنت ابراز داشت: مرزبندی اصلی ما شیعه و اهل سنت نیست ومبنای اعتقادی ما بر اتحاد وگفتمان اسلام ناب محمدی است که در حال حاضر شاهد تقابل اسلام ناب با اسلام استکباری هستیم.

این مدرس دانشگاه تاکید کرد: مدیران کانون‌ها باید به کار‌های فرهنگی که در مساجد انجام می‌دهند ایمان و باور داشته باشند.

درادامه کهندل کارشناس آموزش و پژوهش کانون‌های فرهنگی و هنری خراسان رضوی با اشاره به وظایف کانون‌ها گفت:: کانون‌ها مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشند وعملکردش را رصد کنند.

کهندل افزود: براساس قابلیت‌ها فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب مدیران کانون‌های مساجد دیدبانان فرهنگی هستند که لازم نیاز سنجی و ظرفیت‌های مناق خود را بدست آورند وبرنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: دشمن با برنامه‌های ضد ارزشی نفوذ کرده است که برای مقابله لازم است مسلسل‌ها به قلم تبدیل شود وهیچ وقت خشاب آن‌ها نباید خالی باشد.
انتهای پیام //س، ج.
 

مرزبندی اصلی ما شیعه و اهل سنت نیست ومبنای اعتقادی ما بر اتحاد وگفتمان اسلام ناب محمدی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار