کیفیت بخشی به پایه اول ابتدایی دغدغه آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:کیفیت بخشی به پایه اول ابتدایی دغدغه آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛فریدون سیدمصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: کیفیت بخشی پایه اول ابتدایی دغدغه آموزش و پرورش است

وی با بیان اینکه معلمان پایه اول ابتدایی باید دارای توانایی و جایگاه ویژه‌ای باشند؛ افزود: به منظور جلوگیری از بازماندگی از تحصیل، امسال ۱۴۷ کلاس زیر ۵ نفر در مناطق محروم استان تشکیل شده است.

سیدمصطفوی با تاکید بر اینکه در کنار آموزش، کلاس‌های دوره ابتدایی باید لذت بخش باشد: اذعان کرد: فوق برنامه در دوره ابتدایی آسیب زاست و باید کنترل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: رعایت ضوابط در مدارس غیر دولتی باید به طور جدی مورد بازرسی قرار گیرد.

 

آموزش ابتدایی زیر ساخت آموزشی را طرح ریزی می‌کند



مقصود رزم آرای شرق، معاون آموزش ابتدایی استان نیز اظهار کرد: آموزش ابتدایی زیر ساخت آموزشی را طرح ریزی می‌کند و در همه دور ه های تحصیلی اثر گذار است.

وی با اشاره به اینکه پشرفت کشور‌های توسعه یافته ریشه در آموزش ابتدایی دارد؛ گفت: تفکر موجود در آموزش ابتدایی یک تفکر سیستمی است.

این مقام مسئول گفت: برای تحقق اهداف آموزش ابتدایی نیازمند تعامل سازنده با سایر بخش‌های آموزش و پرورش هستیم.

گفتنی است در این جلسه از زحمات «رقیه حسین پور» معاون پیشین آموزش ابتدائی استان و «ابراهیم محمدی» سرپرست معاونت آموزش ابتدائی استان در دو ماه گذشته تقدیر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.