اختصاص یک و نیم درصد از اعتبارات پژوهشی دانشگاه جیرفت به انجمن های علمی

رئیس دانشگاه جیرفت گفت:یک و نیم درصد از اعتبارات پژوهشی دانشگاه را به انجمن های علمی اختصاص داده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شاپور کوهستانی رئیس دانشگاه جیرفت در نشست صمیمی با دبیران انجمن های علمی دانشجویی گفت: انجمن های علمی فرصتی برای کارگروهی و ایده پردازی است و دانشجویان آن چیزی را که در کلاس در آموزش می بینند می توانند با همفکری، تلاش و پشتکار به ثمر برسانند.

وی تصریح کرد: امروز دانشگاه ها به واسطه تلاش دانشجویان به سمت دانشگاه های نسل سوم و تولید تکنولوژی و محصول حرکت می کنند لذا دانشجویان باید با ایجاد انگیزه از ظرفیتی که در انجمن های علمی است بهره لازم را ببرند.

کوهستانی با بیان این مطلب که از ایده ها و طرح های دانش بنیان حمایت ویژه می کنیم اظهار کرد: یک و نیم درصد اعتبارات پژوهشی دانشگاه را به انجمن های علمی اختصاص داده ایم و انجمن ها در صورت ارائه طرح و ایده نوآورانه می تواند از این اعتبارات استفاده کنند.

وی افزود: انجمن های علمی بال دوم دانشگاه هستند و در کنار انجمن هایی که کار فرهنگی انجام می دهند دانشگاه را به سمت رشد و توسعه حرکت می دهند.

رئیس دانشگاه جیرفت با بیان این مطلب که استاد مشاور در انجمن نقش کلیدی دارد اظهار کرد: دانشجویان باید با تلاش با استاد مشاور انجمن ها ارتباط قوی داشته باشند و از آن کمک بگیرند و این پل ارتباطی می تواند موفقیت انجمن را به دنبال داشته باشد.

نشست صمیمی رئیس دانشگاه جیرفت با دبیران انجمن های علمی دانشجویی با حضور معاون آموزشی و پژوهشی و مدیر فرهنگی دانشگاه در دانشگاه جیرفت برگزار شد. دبیران انجمن های علمی نقطه نظرات خود را پیرامون مشکلات خود بیان کردند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار