بکارگیری همه ظرفیت ها برای ساماندهی حاشیه نشینی

همه ظرفیت‌ها برای ساماندهی حاشیه نشینی در اطراف کلان شهر شیراز به کار گرفته شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرج الله نصیری معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن فارس در نشست مشترک مقاوم سازی و مسکن روستایی اظهار کرد: همه ظرفیت‌ها برای ساماندهی حاشیه نشینی در اطراف کلان شهر شیراز و توسعه و بهسازی روستایی و روان سازی تسهیلات برای مقاوم سازی مناطق روستایی در این شهرستان به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه حاشیه نشینی معضلی خود ساخته است که انسان با بی برنامگی، بی عدالتی و بی توجهی به کرامت انسانی آن را ایجاد کرده است، ادامه داد: همه نهاد‌ها و مسئولان شهری در ساماندهی حاشیه نشینی وظیفه دارند؛ بنیاد مسکن هم در این زمینه گام‌های موثری برای ساماندهی حاشیه نشینی بر داشته است.

فرج الله نصیری با اشاره به برخی از ناهنجاری‌ها در مناطق حاشیه نشینی اضافه کرد: فقر و مهاجرت‌های ناشی از خشکسالی موجب شده این مناطق به سکونت گاه تبدیل شوند.

صف شکن مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت ساماندهی حاشیه نشینی و همچنین توسعه گردشگری روستایی تصریح کرد: شیراز، شهری فرهنگی با قابلیت‌های فرهنگی و گردشگری است و اغلب روستا‌های این شهرستان قابلیت توسعه گردشگری روستایی دارند.

در این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات پرداخت تسهیلات مقاوم سازی به روستائیان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ن

ساماندهی حاشیه نشینی اطراف کلان شهر شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار