تلاش صهیونیست‌ها برای جبران شکست آمریکا؛

بنی گانتس: تحریم‌های تسلیحاتی ایران باید تمدید شود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود نوشت از وزیر دفاع آلمان خواسته است تحریم‌های تسلیحاتی ایران تمدید شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در ادامه سیاست این رژیم برای فشار آوردن به ایران در صفحه توییتر خود نوشت در گفت‌وگوی تلفنی که امروز صبح با «آنه‌گرت کرامپ-باوئر» وزیر دفاع آلمان داشته از او خواسته است تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران تمدید شود.

گانتس در پیام خود نوشت: «امروز صبح با وزیر دفاع آلمان، آنه‌گرت کرامپ-باوئر، صبحت کردم. بر اهمیت ادامه تحریم تسلیحاتی ایران تاکید کردم و در مورد تمرین مشترک هوایی میان نیرو‌های اسرائیل و آلمان مذاکره داشتیم.»

وزیر جنگ صهیونیستی در ادامه نوشت این مسئله «تعهد عمیق دوجانبه ما به حفظ امنیت اسرائیل را نشان می‌دهد و همچنین حاکی از جدیت ماست برای حفظ تداوم برتری نیروی هوایی ارتش در منطقه، که ما هرگز آن را به خطر نخواهیم انداخت.»

پیشنهاد آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت ملی سازمان ملل که روز جمعه به رای گذاشته شد تنها با رای مثبت خود آمریکا و یک کشور کوچک به نام دومینیکن مواجه شد. حال که واشنگتن در تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ناکام مانده است قصد دارد تا ضمن فعال کردن مکانیزم ماشه از مزیتی که داخل برجام است، استفاده کند و تحریم‌های ایران را بازگرداند. اقدام آمریکا در این‌باره در حالی است که واشنگتن دیگر عضوی از توافق برجام نیست و کارشناسان انجام چنین امری را از نظر حقوقی غیرممکن می‌دانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
عجب
آخرین اخبار