موافقت با اجرای طرح مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جلسه کمیته فرهنگی و یادمان دفاع مقدس استان با اجرای طرح مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس موافقت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کمیته فرهنگی و یادمان دفاع مقدس استان گفت: طرح مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس با انجام مطالعات و آزمایشات لازم به لحاظ فنی و رعایت استاندارد‌ها و کیفیت لازم وارد مرحله اجرا می‌شود.
 
حاجی زاده افزود: با توجه به قرار گرفتن این طرح در کنار رودخانه بشار همه جوانب کار به لحاظ ایمنی و با توجه به آینده نگری رعایت می شود.

او به اهمیت و ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: احداث مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس با هدف صیانت و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس است و در ساخت آن همه دستگاه‌های اجرایی اهتمام جدی داشته باشند.
 
معاون عمرانی استانداری با توجه به اینکه این استان نسبت به جمعیت به لحاظ تعداد شهید رتبه نخست کشور است، افزود: وجود این مرکز فرهنگی تبیین کنند مقاومت، شجاعت و ایثار شهیدان و جهادگران در هشت سال دفاع مقدس و نیز رشادت‌ها و پایداری زنان و مردان این مروز و بوم است و همه باید اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان را یاری کنند.

حاجی زاده به اهمیت یادمان شهدای گمنام در شهر‌های استان هم اشاره کرد و افزود: از ۲۱ یادمان شهدای گمنام در استان ۱۶ یادمان تکمیل شد و چهار یادمان در دست اجرا است.
 
او بیان کرد: مدیران دستگاه ‌های اجرایی تلاش کنند تا طرح‌های خود را ملی و یا ملی- استانی کنند تا با تامین منابع به صورت مشارکتی، روند طرح ها بهتر و با سرعت بیشتری اجرا شود.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.