معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران:

تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیش از گذشته واجب است

سردار قریشی در سفر به محلات گفت: تشریح و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیش از گذشته واجب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در جریان سفر به شهرستان محلات گفت: تشریح و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیش از گذشته واجب بوده و نقش خواص در این زمینه مهم است.

سردار قریشی افزود: امروز در شرایطی که همه بدخواهان و دشمنان و استکبار جهانی تلاش می‌کنند با دسیسه چینی، شبهه افکنی و نفوذ در این مسیر با عظمت خلل و انحراف ایجاد کنند یقینا خواص به ویژه دست اندرکاران با بصیرت باید این نقشه‌های خصمانه را خنثی کنند.

او اضافه کرد: کشور‌های منطقه به ویژه آزادی خواهان و مظلومان جهان با مشاهده توانمندی‌های نظام اسلامی که در اوج همه تحریم‌ها و دشمنی‌ها به دست آمده است روحیه امید و خود باوری را برای خود الگو سرلوحه قرار داده اند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران دستاورد‌های انقلابی اسلامی در عمر با برکت چهل و دوساله را یک فرهنگ و الگوی بی نظیردانست و بیان کرد: بامقاومت و ایستادگی برای تحقق شعار ما می‌توانیم از اوجب واجبات است و یقینا حرکت اصلی و بنیادی انقلاب اسلامی این شجره طیبه به شمار می‌رود.

او ادامه داد: هدایت‌ها و درایت امام راحل (ره) و امروز مقام معظم رهبری توانسته است انقلاب اسلامی را از آسیب‌ها و تهدیدات مصون نگه دارد و یکی از عوامل موفقیت انقلاب اسلامی در همه دوران‌ها به ویژه دفاع مقدس تبعیت و گوش به فرمان، ولی فقیه بودن بوده است.

سردار قریشی سبک مدیریت و حضور اثر بخش شهید شیخ فضل الله محلاتی را الگوی واقعی و مصداق عینی کار جهادی دانست و افزود: حضور مستمر، میدانی، و بی وقفه این بزرگوار در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس زمینه موفقیت و پیروزی را به ثمر می‌رساند.

او تاکید کرد: شهید محلاتی در اعلام رسمی پیروزی انقلاب در روز‌های اول و حضور در رادیو صدای جمهوری اسلامی، پیروزی انقلاب را به گوش جهانیان رساند و حضور این شهید در بخش‌های مختلف انقلاب اسلامی چه قبل و بعد از آن برگرفته از روحیه ایستادگی و مقاومت این شخصیت و گنجینه ارزشمند محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی مجاهدت‌های شهید محلاتی و روحانیون مجاهد و گلگون کفن را فراموش نخواهد کرد و بی شک این حمایت‌ها و پشتیبانی و دمیدن روحیه معنویت در جمع رزمندگان و میدان‌های مختلف انقلاب اسلامی بودکه همواره ناممکن‌ها را ممکن می‌کرد.

او اظهار کرد: شهرستان محلات و رزمندگان این خطه انقلابی در مراحل مختلف انقلاب اسلامی خوش درخشیدند که این ثمره مجاهدت و رشادت جوانان با اخلاص و مومن و انقلابی بوده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.